جام قهرمانی به وزنه برداری ایران اهدا شد

تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با درخشش جوانانش به مقام قهرمانی رسید. با به پایان رسیدن این مسابقات مراسم اختتامیه در هتل عشق‌آباد ترکمنستان برگزار و از برترین‌های این رقابت ها تجلیل شد. 

*در همین راستا کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا طی مراسم اختتامیه جام قهرمانی را نیز به وزنه‌برداری ایران اهدا کرد که وحید ربیعی مربی تیم ملی به نمایندگی از ایران این جام را از محمد جلود دبیر کل کنفدراسیون آسیا دریافت کرد. 

*کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو نیز که در ترکمنستان حضور داشت و در مراسم توزیع مدال رقابت های دسته 85 کیلوگرم بود مورد تقدیر کنفدراسیون آسیا قرار گرفت. 

*همچنین در این مراسم جام نایب قهرمانی و جام تیم سوم به ازبکستان و ترکمنستان اهدا شد.  در بخش بانوان نیز چین، چین تایپه و تایلند جام‌های قهرمانی خود را دریافت کردند.

*دبیر کل کنفدراسیون آسیا طی سخنرانی از مسئولان ترکمنستان برای میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا تشکر کرد و گفت که این کشور توانایی برگزاری رقابت‌های جهانی را نیز دارد.

*ازحاشیه‌های جالب این مراسم عکس‌های یادگاری بود که ورزشکاران کشورهای مختلف با قهرمانان ایران می‌گرفتند. محمدرضا براری مرد سه طلایی ایران در کانون توجه بود و با همه عکس یادگاری گرفت. دیگر ورزشکاران نیز شرایط مشابه داشتند. 

*کیانوش رستمی نیز که همانند همیشه برابر لنز دوربین‌های عکاسی بود.