راهکار طاهری برای حضور هواداران پرسپولیس برای بازی با الوحده

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه قیمت دیدار این تیم با الوحده را به مانند دیدار پرسپولیس و الریان بالا ببرند تردید دارند. این تردید آنها به خاطر اتفاقات اخیر و دلخوری هواداران از سرخپوشان است.

در نشست دیروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بحث زیادی در مورد تعیین قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و الوحده مطرح شد و در نهایت قرار بر این شد باشگاه در روز‌های آتی سعی بر این داشته باشد که میان هواداران و بازیکنان رابطه بهتری را ایجاد کند و بعد از ان در مورد قیمت بلیت بازی با الوحده تصمیم‌گیری شود. در واقع مصاحبه دیروز علی اکبر طاهری و تاکید او بر ایجاد وحدت و یکدلی میان هواداران و بازیکنان در همین راستا بود.
طاهری با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تاکید داشته و دارد که قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و الوحده به ترتیب همان 35 هزار تومان (جایگاه)، 25 هزار تومان (روبروی جایگاه و پشت دروازه‌ها) و 8 هزار تومان طبقه بالا باشد. در  حقیقت پرسپولیسی‌ها در نظر دارند فقط بلیت بالا را نسبت به دیدار با الریان که 17 هزار تومان بود به 8 هزار تومان کاهش دهند.
لیدرهای باشگاه پرسپولیس هم ماموریت دارند در روز‌های باقی مانده تا دیدار با الوحده در شبکه‌های اجتماعی هواداران را دعوت به حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم‌شان با الوحده کنند.