هشدار پاشازاده درباره احتمال تبانی در لیگ یک

مهدی پاشازاده در خصوص احتمال تبانی تیم ها در هفته پایانی لیگ دسته اول اظهار کرد: همین که این روزها همه جا حرف از تبانی هست یعنی احتمال تبانی، زد و بند و کارهای ناجوانمردانه میان تیم های لیگ یک وجود دارد، امیدوارم در رقابت های امروز شاهد تبانی تیم ها نباشیم.

وی در مورد ادامه همکاری با تیم آلومینیوم اراک گفت: هنوز برای فصل آینده تصمیم خاصی نگرفته ام اما اگر شرایط خوبی در باشگاه آلومینیوم وجود داشته باشد اولویت من ماندن در این تیم خواهد بود.

سرمربی تیم آلومنیوم اراک در مورد خداحافظی آرش برهانی، رضا عنایتی و هادی عقیلی از دنیای بازیگری فوتبال تصریح کرد: به نظر من باید برای چنین بازیکنانی مراسم خداحافظی باشکوهی برگزار شود، به هر حال آنها بازیکنان کوچکی نبودند و نام خود را در فوتبال ایران ثبت کرده اند، متاسفانه در کشور ما برگزاری مراسم خداحافظی برای ورزشکاران جدی گرفته نمی شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم پرسپولیس عنوان کرد: در ماجرای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و اعتراض هواداران این تیم به بازیکنان، هر دو طرف حق داشتند نباید کار تیم پرمهره پرسپولیس به اینجا کشیده می شد، زیرا وجود نابسمانی و بحران در این تیم به کل فوتبال ما لطمه وارد می کند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در میان تیم های ایرانی حاضر در این رقابت ها شانس صعود تیم استقلال به مرحله بعد بیش از سه تیم دیگر است، پرسپولیس و ذوب آهن کار دشوارتری برای صعود دارند و استقلال خوزستان نیز با وجود عملکرد نه چندان مطلوب در لیگ برتر می تواند با پیروزی بر تیم الجزیره از گروه خود صعود کند.

پاشازاده در مورد احتمال تغییر در مجموعه باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: به طور حتم شاهد تغییراتی در تیم استقلال خواهیم بود، اگر کادرفنی فعلی باقی بماند با جذب چند بازیکن جدید مشکل کمبود بازیکن آبی پوشان حل می شود، باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آتی چه تغییراتی در استقلال به وجود می آید.