سکوت باشگاه استقلال درباره احتمال جذب پژمان منتظری

جلسه هیات مدیره استقلال در ساختمان این باشگاه برگزار شد و پس از آن پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال به خبرنگاران گفت: بحث‌های ما در این جلسه بیشتر مسائل مالی و تولید منابع برای فصل بود تا تیمی قدرتمند برای فصل بعد در آسیا ببندیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره کاوه رضایی و امید ابراهیمی گفت: این دو بازیکن، بازیکنان استقلال هستند و طبق نامه آقای منصوریان ما تلاش می‌کنیم تا قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم. طبعا مذاکرات ادامه دارد و ما تلاش خود را خواهیم کرد.

 

دبیر هیات مدیره استقلال درباره تغییرات هیات مدیره این باشگاه گفت: در این زمینه وزیر محترم ورزش و جوانان تصمیم‌گیری می‌کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ورودی هم خواهد داشت، گفت: همان طور که گفتم تلاش‌مان روی تمدید قراردادهاست. چهار بازیکن از جمع ما جدا شدند و ما جای خالی داریم. چشمی و جپارف هم به جمع ما بازمی‌گردند. درباره جپارف هم باید بگویم که قرارداد ما با سپاهان محکم است و مشکلی در این زمینه نیست.

 

وی در واکنش به سوالی درباره راه‌های درآمدزایی استقلال و اینکه آیا این راه‌ها در شأن استقلال هست گفت: صداوسیما هیچ تبلیغی برای درآمدزایی ما نمی‌کند. ریالی هم بابت حق پخش نمی‌دهد. ما و پرسپولیس هر کدام 30 بازی می‌کنیم. اگر حق ما را بدهند که مشکلات حل می‌شود.

 

وی درباره بازی کردن استقلالی‌ها در کشور ثالث با تیم‌های عربستانی گفت: ما نامه‌ای زدیم که اگر به تیم‌های عربستانی خوردیم بازی‌هایمان در ازبکستان باشد و هنوز منتظر جواب هستیم.

 

توفیقی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جذب پژمان منتظری به استقلال اظهار کرد: درباره هیچ بازیکنی تا کار تمام نشود صحبت نمی‌کنیم و اگر بازیکنی مد نظر منصوریان باشد با او مذاکره خواهیم کرد. فعلا هیچ چیزی درباره ورودی‌ها و خروجی‌های ما مشخص نیست.