گزارش تمرین پرسپولیس/ آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم ملی پوش

شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعت 10:45 دقیقه امروز با حضور در مجموعه خیریه عمل تمرین خود را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتند.

در این تمرین محمد انصاری که طی روزهای اخیر به دلیل مصدومیت جدا از سایرین بود، به جمع بازیکنان اضافه شد و وضعیت مثبت آمادگی خود را کسب کرد.

با این حال وحید امیری که پیش از این شرایط بازی برابر ذوب آهن را به دلیل مصدومیت به دست نیاورده بود، در تمرین امروز هم به صورت اختصاصی و زیر نظر کادرپزشکی به تمرین پرداخت. با اعلام برانکو او برای بازی برابر سیاه جامگان نیز در لیست این تیم حضور نخواهد داشت و با انجام تمرینات اختصاصی خود را مهیای جدال با الوحده امارات می‌کند.

با توجه به اینکه مجموعه خیریه عمل از سمت اتوبان باکری مشرف به چمن است، هواداران این تیم از فرصت استفاده کرده و با حضور در فضاهایی مثل پل عابر و نرده‌های این مجموعه نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند تا تمرین پشت در بسته تنها مصائب هواداران را برای تماشای بازیکنان محبوب شان را بیشتر کند. در بین هواداران این تیم چند بانوی هوادار نیز حضور داشتند که دقایقی با پرچم سرخ و شعار به تشویق بازیکنان محبوب خود پرداختند.

ابتدای تمرین مطابق همیشه با دویدن دور زمین و گرم کردن بازیکنان همراه شد و در ادامه سرخپوشان به استارت‌های کوتاه پرداختند تا خود را برای انجام آیتم‌های مدنظر برانکو مهیا کنند.

در بخش بعدی تمرین بازیکنان کناری این تیم وظیفه ارسال از جناحین برای سود بردن حمله وران این تیم را برعهده داشتند و برانکو بر عملکرد آنها نظارت داشت. این در حالی بود که رادوشوویچ در این آیتم به عنوان مهاجم برای این تیم فعالیت کرد.

 مرور کارهای تاکتیکی و تمرین حمله به دفاع و دفاع به حمله در گروه‌های دونفره و چهارنفره از جمله تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود و در ادامه سرخپوشان به بازی در یک چهارم زمین و بازی تحت فشار و پرس پرداختند.

بعد از 90 دقیقه تمرین سرخپوشان راهی رختکن شدند تا تمرین فشرده خود را به پایان برساند. بازیکنان این تیم فردا راهی مشهد خواهند شد تا برای جدال با سیاه جامگان در هفته پایانی در استادیوم ثامن به میدان بروند.