منصوریان: دست هواداران را می بوسم

دیدار استقلال برابر سپاهان مطمئنا برای منصوریان مهم ترین مسابقه او در دوران سرمربی گری است. دیداری که اگر با شکست استقلال همراه می شد، منصوریان به احتمال زیاد در نیم فصل باید از استقلال جدا می شد اما بازی خوب استقلال، در کنار توقف سپاهان در نقش جهان و البته جوانگرایی و انقلاب منصوریان در ترکیب باعث شد تا منصوریان برای یک نیم فصل دوباره در استقلال ابقا شود.


منصوریان که در نیم فصل اول  رضایت هواداران را جلب نکرده بود، بعد از تساوی برابر سپاهان در استقلال تقریبا ابقا شد و در نشست خبری وعده ی مهمی به هواداران استقلال داد.


سرمربی جوان آبی ها در سالن نشست خبری ورزشگاه نقش جهان در برابر خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی گفت: دست هواداران را می بوسم. اهل شعار دادن نیستم زیرا آنها همیشه از ما حمایت می کنند. من پرچمدار یک نسل جدید از مربیان هستم و طبیعی است که در ابتدای مسیر چالش داشته باشم. چالش برای همه مربیان وجود دارد اما باید از هواداران که در روزهای سخت حامی ما بودند تشکر بکنیم و روزهای سخت آنها را پایان بدهیم.


استقلال پس از این بازی روند متفاوتی را آغاز کرد. آبی ها در لیگ قهرمانان درخشیدند، دربی را با پیروزی سه گله به پایان رساندند و در لیگ برتر نیز با نتایج خوب خود رتبه ی هفتم نیم فصل را به رتبه دوم لیگ تغییر دادند تا پیشرفت در تیم منصوریان کاملا ملموس باشد. استقلال در 20 بازی نیم فصل دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، تنها دیدار با استقلال خوزستان، تراکتورسازی و الاهلی را با شکست به پایان رساند و در حمله و دفاع نیز عملکرد خوبی داشت تا مشخص شود سرمربی استقلال به وعده ی خود در پایان نیم فصل به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.


روزهای سخت استقلال با منصوریان تمام شده و آبی ها می توانند فصلی که با مشقت های فراوان سپری کردند را با دومی لیگ و البته صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان در خردادماه به پایان برسانند.