لیست دوم برانکو چه قدر جدی است؟

مربیان سابق پرسپولیس با توجه به آگاهی شان از شرایط مالی باشگاه و البته آشنایی با عملکرد مدیران در فصل نقل و انتقالات و رقابت با باشگاه‌های بزرگ دیگر فهرست ثانویه‌ای ارائه دادند و اعلام می‌کردند اگر موفق به جذب نفرات دلخواهمان نشدید لطفا نفرات فهرست دوم را جذب کنید تا برای پست‌های مد نظر حداقل بازیکن متوسط یا متوسط به بالا داشته باشیم. مشخص نیست که این مساله در مورد برانکو هم مصداق داشته باشد چرا که طی دو فصل گذشته آنقدر باشگاه در جذب بازیکن برای او مداخله کرده که به هیچ وجه نمی‌توانیم بگوییم نفراتی که طی این دو فصل برای او جذب شده‌اند در فهرست اول یا دوم او بوده‌اند. در مورد داشتن فهرست دوم هم ابهامات زیادی وجود دارد و نمی‌دانیم اصلا برانکو اهل این فهرست‌ها هست یا نه. در یکی دو ماه اخیر مدام شنیده بودیم که برانکو یک فهرست خرید دارد که مدتهاست رسانه‌ای شده و نام نفراتی نظیر گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی در آن دیده می‌شود که البته ظاهرا توافقاتی نیز با این بازیکنان صورت گرفته است.

 

یک خبرگزاری اما روز گذشته از فهرست دوم برانکو رونمایی کرده و نوشته: «شنیده می‌شود خالد شفیعی، سینا عشوری و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی در صدر فهرست خرید برانکو قرار دارند. همچنین از سیامک نعمتی از پیکان و پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان به عنوان دیگر گزینه‌های سرمربی پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات نام می‌برند. حتی شنیده شده مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکنان وارد عمل هم شده‌اند.»

 

مشخصا می‌توان گفت سیامک نعمتی جایگزین منشا در خط حمله، شفیعی گزینه دیگری در صورت عدم موفقیت برای جذب خلیل‌زاده در دفاع میانی و شیرزادی گزینه ثانویه پست دفاع چپ و سعید آقایی است. سینا عشوری می‌تواند جانشین کامیابی نیا باشد و ابراهیمی بازیکنی است که درصورت رفتن رفیعی به درد پرسپولیس می‌خورد.

 

مطمئنا هر چه به پایان فصل و اتمام بازی‌های پرسپولیس نزدیک‌تر شویم این شایعات بیشتر و فهرست‌های اولیه و ثانویه پر و پیمان‌تر خواهد شد اما نه برانکو دم به تله می‌دهد و حرفی در این خصوص می‌زند نه بازیکنان مورد اشاره حرفی می‌زنند که برایشان گران تمام شود پس فعلا صبر می‌کنیم تا ببینیم در حالی که برخی مدیران باشگاه از پایان فعالیت شان در نقل و انتقالات دم می‌زنند اصلا کار به فهرست ثانویه می‌کشد خیر.