سرمربی پدیده ماندنی شد

حمیدرضا کریمویی اظهار داشت: از هفته‌ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده قرارداد امضا شد.

وی افزود: بعد از موافقت هیئت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و ایشان نیز برنامه‌های خود را به ما ارائه داد و این برنامه‌ها نیز مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور این مربی برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.

کریمویی ادامه داد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پرفراز ونشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولان و البته دلگرمی که هواداران به ما می‌دهند، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کرده و دل مردم خراسان را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره اینکه این تیم چه برنامه‌ای برای فصل آینده دارد، گفت: به هر شکل ما به دنبال کسب رده‌های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه‌ای که مهاجری ارائه داده است و ثباتی که در رأس کادر فنی ایجاد کردیم قطعاً دور از دسترس نخواهد بود. هرچند این مسئله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولان استانی نیز نیازمند است.

وی درباره اینکه آیا مهاجری لیست بازیکنان موردنظر خود را ارائه کرده است یا خیر، اظهار داشت: قطعاً مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارد، اما منتظر هستیم تا بازی‌های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیئت مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه‌های پیش روی سرمربی تیم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.