اظهارنظر جنجالی عنایتی درباره سقوط صبای قم

رضا عنایتی در این باره می گوید: واقعا نمی دانم چطور می شود داور چنین اشتباهی کند و جلوی چشم دوربین های تلویزیونی گل سالم من را نبیند.واقعا این اتفاق ها ناراحت کننده است و من دوست ندارم به آن فکر کنم. 2 روز است در شوک هستم.

او ادامه داد: داور تمام زحمات ما را نادیده گرفت. هرکاری در نیم فصل دوم کردیم را ندید. واقعا شرمنده شدیم ولی مردم قم باید بدانند ما هیچ تقصیری نداشتیم. ما به لیگ یک سقوط نکردیم بلکه ما را انداختند. واقعا نمی دانم چه بگویم.

کاپیتان صبا در مورد بازی پرسپولیس برابر سیاه جامگان را می گوید: انصاف می گوید باید پرسپولیس با تیم اصلی خود بازی می کرد تا شرایط برای همه تیم ها برابر باشد. من می گویم انصاف ولی پرسپولیسی ها اجباری نداشتند. به هرحال آنها کاری کردند که شرایط در هفته پایانی بین تیم های سقوط کننده برابر نباشد.

عنایتی در مورد بازگشت صبا به لیگ برتر می گوید: مسوولان استان قم اگر حمایت کنند شانس بازگشت داریم.و سالی که ما با عبدالله ویسی سهیه لیگ قهرمانان آسیا پیدا کردیم تیم 100 مسوول پیدا کرد و همه کمک می کردند. حالا که تیم سقوط کرد هم فکر می کنم مسوولان قم به خودشان می آیند و کمک می کنند.