آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

شنیده می‌شود شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال سپاهان و گادوین منشا، مهاجم پیکان با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند و به زودی به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه می‌شوند.

* فرشید باقری، هافبک استقلال و سعید آقایی، مدافع چپ تراکتورسازی هم در سبد خرید برانکو قرار دارند. باقری هر چند در فهرست مازاد علیرضا منصوریان جای دارد اما هنوز یک سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است.

* گفته می‌شود سیامک نعمتی، هافبک پیکان و پیمان شیرزادی، مدافع استقلال خوزستان هم جزو گزینه‌های پرسپولیس هستند. از آنجایی که این دو بازیکن سهمیه بزرگسال محسوب می‌شوند احتمال سرخ‌پوش شدن آنها بسیار کم است.

* احسان علوان‌زاده، مهاجم پرسپولیس هم که 23 سالش تمام شده، با توجه به اینکه از فصل آینده جزو سهمیه بزرگسال به حساب می‌آید احتمالاً در فهرست خروجی برانکو قرار بگیرد.

* بر خلاف شایعات مطرح شده، هیچ دعوت‌نامه‌ای به صورت رسمی از اروپا برای جذب علیرضا بیرانوند به دست مسئولان باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

 

* کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده‌اند اما بقیه بازیکنان در این تیم ماندنی هستند.

* برانکو ایوانکوویچ هنوز فهرست مازاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس تحویل نداده است.