بالا گرفتن اختلاف تراکتورسازی با بازیکن عراقی

جاسم کرار، بازیکن عراقی فصل گذشته تراکتورسازی به خاطر تعهدی که هنگام عقد قرارداد داده بود حالا باید جریمه 30 درصدی مواجه شود.

داستان از آنجا آغاز شد که به خاطر سابقه نه چندان خوشایند کرار در فوتبال ایران، زمانی که این بازیکن قصد عقد قرارداد با تراکتورسازی را داشت، با درخواست مدیریت این باشگاه، کرار تعهد داد تا در صورتی که رفتار گذشته خود را در این باشگاه تبریزی تکرار کند باید 30 درصد از قراردادش کم شود.

این در حالی است که این بازیکن در هفته‌های پایانی لیگ یک بار دیگر در دیدار مقابل صبای قم با داور بازی درگیری ایجاد کرده و از زمین مسابقه اخراج شد تا از همان زمان استارت کسر قرارداد وی زده شود.

بر همین اساس جاسم کرار که قصد تسویه حساب با تراکتورسازان را دارد امروز به این باشگاه رفته و پس از اینکه متوجه شد باید 30 درصد از قراردادش کم شود به شدت با مسئولان این باشگاه اختلاف نظر پیدا کرده و با آنها وارد جر و بحث شد.

با این حال به نظر می‌رسد طبق تعهدی که دارد باید این مبلغ از قرارداد جاسم کرار کسر شود. 

البته این بازیکن تا پایان فصل جاری یعنی بعد از پایان دیدار تیمش در فینال جام حذفی بازیکن تراکتورسازی است هر چند که او به خاطر اخراج در نیمه نهایی از حضور در فینال محروم است. این بازیکن با این حال قصد دارد با سفر به خرمشهر این دیدار را از نزدیک تماشا کند هر چند این موضوع هنوز محقق نشده است.