انتخاب‌های کی‌روش منطقی است

محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از جام قهرمانی حذفی کشور گفت: خوشحالم که این مسابقه دو سال در استانی برگزار می‌شود که ۸ سال مردم از ایران دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان خاک کشورمان را تصرف کنند.

وی تاکید کرد: البته با توجه به اینکه زمان زیادی نیست فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود، قطعا دارای کمبودهایی است که رفته رفته از بین خواهد رفت و همگان شاهد یک فینال جذاب در استان خوزستان خواهند بود.

مدیر تیم های ملی فوتبال ادامه داد: ورزشگاه اروند نیاز به توجه و حمایت دارد و شاید اگر این مسابقه در این ورزشگاه برگزار نمی شد، این استادیوم از بین می رفت، اما با انجام فینال جام حذفی، به این ورزشگاه بها داده شده و هم مردم خونگرم خوزستان می توانند هر ساله فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا کنند.

ساکت در خصوص انتقاداتی که این روزها به لیست دعوت شده تیم ملی از سوی کی روش صورت می گیرد، گفت: ۶ سال است کی روش در ایران است و در این سالها نشان داده هرگز انتخاب هایش غیرمنطقی نبوده است. او مربی کاربلدی است و هر بازیکنی را دعوت می کند مطمئنا با دقت و وسواس زیادی این کار را انجام می دهد. او در این چند سال نشان داده در فوتبال حرفهای زیادی برای گفتن دارد و ما شاهد بودیم فوتبال کشورمان از زمان حضور کی روش به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است.

مدیر تیم های ملی در ادامه خاطرنشان کرد: باید همه از تیم  ملی حمایت کنند، زیرا این تیم متعلق به تمام ایرانیان است و همه چشم انتظارند فوتبال رشد چشمگیری داشته باشد. از سالی که کی روش به ایران آمده ما شاهد حضور بازیکنان خوبی در ایران هستیم. بازیکنانی که اصالت ایرانی دارند اما در فوتبال اروپا رشد کرده اند و توانسته اند کمک موثری به موفقیت تیم ملی در میادین بین المللی کنند.

وی همچنین تاکید کرد: باید به انتخاب های کی روش احترام گذاشت و من مطمئنم انتخاب برخی بازیکنان که باعث انتقاد از اصحاب رسانه از سرمربی تیم ملی شده در آینده، همه را به تحسین وا خواهد داشت.

مدیر تیم های ملی تصریح کرد: خبری خوش دارم و آن اینکه سهمیه آسیا در جام جهانی ۸.۵ شده است و با این روند موفیتی که تیم ملی کشورمان در پیش گرفته مطمئن باشید یک پای ثابت جام جهانی خواهیم بود. بنابراین باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و اجازه دهیم او کارش را با آرامش انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما مراکز استعدادیابی در استانهای مختلف ایجاد کردیم که با نظارت دقیق بزرگان فوتبال، بازیکنانی با استعداد به فوتبال کشورمان معرفی خواهند شد.