خبر بد برای استقلالی ها در آسیا

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال با وجود مصدومیت کهنه ای که داشت در ترکیب اصلی این تیم برابر التعاون به میدان رفت و تنها در نیمه اول توانست به بازی ادامه دهد چون مصدومیت او تشدید شد تا سرمربی استقلال بالاجبار تصمیم به تعویض او بگیرد.

 

در شرایطی که پیش بینی می شد با بیرون آمدن این بازیکن مصدومیت او زیاد  جدی نباشد اما در بازگشت کاروان استقلال به تهران و بررسی های صورت گرفته روی پای ابراهیمی مشخص شد کشیدگی عضله پشت ران این بازیکن بسیار جدی تر از چیزی بود که تصور می شد و حضور او در مصاف با التعاون می تواند تاوان سنگینی برای منصوریان و تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان داشته باشد.

 

با مصدومیت جدید هیچ بعید نیست هافبک ملی پوش و کلیدی استقلال بازی های رفت و برگشت با العین در تهران و امارات را از دست بدهد چون بهبودی او حداقل به دو تا سه هفته زمان نیاز دارد. خبری شوکه کننده برای منصوریان و استقلالی ها چون حضور این بازیکن می توانست میانه میدان استقلال را در مصاف با هافبک های قدرتمند العین تا حدودی بیمه کند. 

 

البته قرار است روز شنبه تست های نهایی از پای مصدوم ابراهیمی توسط کادر پزشکی استقلال انجام شود تا میزان دقیق دوری او مشخص گردد گرچه کادر فنی تیم امید چندانی به بازگشت زودهنگام ابراهیمی ندارد و از حالا خود را برای دوری او از ترکیب و از دست دادن جدال العین آماده کرده است.