علاقه استقلالی ها به بازی مقابل العین به جای الهلال

امید نورافکن در مورد راهیابی استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما مقابل التعاون بازی نسبتاً سختی داشتیم. هرچند که صعود استقلال قطعی شده بود، ولی به‌هر حال آنها شانس داشتند که به مرحله بعد بروند و تا آخرین لحظه تلاش کردند. خوشبختانه توانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و به مرحله بعدی برویم. امیدوارم که در مرحله بعد هم از سد العین عبور کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما از همان اول دوست داشتیم با العین روبه‌رو شویم، چون اگر با تیم عربستانی روبه‌رو می‌شدیم، میزبانی در ورزشگاه آزادی را از دست می‌دادیم. خدا را شکر که می‌توانیم در ورزشگاه آزادی از حمایت هواداران بهره ببریم. امیدوارم که درمجموع دو بازی رفت و برگشت العین را شکست بدهیم. البته می‌دانیم کار سختی داریم، چون آنها جزو تیم‌های خوبی فوتبال آسیا محسوب می‌شوند و شنیده‌ام که در چهار فصل اخیر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرده‌اند.

وی در مورد موافقت علیرضا منصوریان برای حضور او در جام جهانی جوانان گفت: به‌هر حال من در این زمینه تابع تصمیمات باشگاه بودم و از منصوریان تشکر می‌کنم که اجازه داد تیم جوانان ایران را همراهی کنم. بازی کردن در جام جهانی برای من افتخار بزرگی محسوب می‌شود، هرچند که پوشیدن پیراهن استقلال هم افتخار بزرگی است و من دوست داشتم مقابل العین هم بازی کنم. با این حال با تصمیم منصوریان به تیم جوانان محلق می‌شوم و امیدوارم که عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشم.