واکنش شهباز زاده به احتمال حضورش در استقلال

سجاد شهباززاده که بعد از بازگشت از تیم آلانیا اسپور ترکیه به تیم نفت تهران پیوست، درباره مشکلاتی که تیم نفت داشت گفت:مشکلات ما همه جا گفته شده است. مشکلات تیم نفت، مسائل ابتدایی یک تیم فوتبال است. گاهی تمرین ما به خاطر نداشتن زمین لغو می شد. از نظر مالی هم کمترین درصد را در میان تیم های لیگ برتری گرفتیم. در کنار این مشکلات جو صمیمانه ای در تیم نفت وجود داشت و این رابطه اگر نبود شاید قهرمانی حذفی هم رقم نمی خورد. خدا را شکر می کنم جمع خوبی در تیم نفت داشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که برای فصل آینده چه تصمیمی دارید و احتمال حضورتان در استقلال چقدر است؟  گفت: بعد از فصل پر فراز و نشیب چند روز استراحت و بعد پیشنهاداتم را بررسی می کنم. امسال سال مهمی برای من است. سعی می کنم انتخاب خوبی داشته باشم. راجع به تیم ها و پیشنهادات تک تک صحبت نمی کنم و نمی خواهم به حرف و حدیثها دامن بزنم. در همین حد صحبت کنم کافی است.

مهاجم تیم نفت در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم می تواند با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد؟ گفت:  از این لحظه به بعد برای آبروی فوتبال ایران زشت است که مشخص نباشد مدیرعامل و مالک باشگاه چه کسی است. مسئولان فدراسیون هم باید به این قضیه ورود کنند و وضعیت نفت را سر و سامان بدهند. این تیم در آسیا نماینده ایران است و باید وضعیتش مشخص شود.

شهباززاده در پاسخ به این سئوال که آیا اگر به گذشته برگردید بازهم به تیم آلانیا اسپور ترکیه می روید؟ تصریح کرد: در آن مقطع سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم. شاید بله، اگر به گذشته برگردم باز هم به ترکیه می رفتم. باوجود باز یهای کم در ترکیه اما عملکرد خوبی داشتم. اگر کم بازی کردم دلایلش را قبلا شرح داده ام. بازیکنان بزرگ دنیا نه در سن بازنشستگی که در اوج در ترکیه بازی می کنند و این موضوع هم از نظر فنی هم روی من تاثیرگذاشته است.