دردسر جدید برانکو برای بازی با لخویا

سرخپوشان پایتخت باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم لخویای قطر قرار بگیرند اما مصدومیت کامیابی نیا به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است چرا که این بازیکن یکی از مهره های کلیدی سرمربی پرسپولیس به حساب می آید.

کامیابی نیا در هفته های اخیر 2 بار با مشکل در رفتگی کتف مواجه شده است و در آزمایش ام آر آی این بازیکن مشخص شد که وی باید کتفش را به تیغ جراحان بسپارد. شدت مصدومیت کمال به حدی است که ممکن است دیدار رفت تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا را از دست بدهد.
 
برانکو حساب ویژه ای برای استفاده از کامیابی نیا برابر لخویای قطر باز کرده است، براین اساس به کادر پزشکی پرسپولیس تاکید کرده که این بازیکن را برای بازی با حریف قطری آماده کند.
به هر حال کادر پزشکی پرسپولیس تمهیدات ویژه ای را برای بازگردان کامیابی نیا به تمرین پرسپولیس در نظر گرفته اما کامیابی نیا همچنان به شدت از ناحیه کتف درد دارد و مشخص نیست بتواند تا دیدار رفت مقابل لخویا آمادگی خود را به دست بیاورد. قرار است کادر پزشکی پرسپولیس با مشخص کردن آخرین وضعیت کامیابی نیا حرف آخر را درباره شرایط او برای دیدار مقابل لخویا اعلام کند.
اگر غیبت کامیابی نیا برابر لخویای قطر قطعی شود در آن صورت برانکو باید به دنبال جانشینی برای این بازیکن باشد. شهاب کرمی یکی از گزینه های سرمربی پرسپولیس در پست هافبک دفاعی است اما به نظر نمی رسد برانکو برای بازی با لخویا کرمی را در ترکیب اصلی استفاده کند.
به هر حال باید دید برانکو چه تدبیری برای پست هافبک دفاعی تیمش برابر لخویای قطر در نظر می گیرد.