پشت پرده نتیجه نگرفتن تیم لژیونر ایرانی در لیگ هلند

تیم هیرنوین فردا (یکشنبه) در بازی پایانی اردویژه هلند شانس راهیابی به مرحله پلی‌آف کسب سهمیه اروپایی را دارد و یک تساوی خانگی برابر نایمخن کافی است. در این میان رضا قوچان‌نژاد، بهترین گلزن تیم هیرنوین با 19 گل‌زده انتظار بیشتری دارد. او اعتقادبه دست برتر تیمش در بازی‌های خانگی دارد.

تیم نایخمن در بازی فردا دست به هر کاری می‌زند تا به طور مستقیم در اردویژه بماند. کاری که بسیار سخت به نظر می‌رسد. از طرفی تیم هیرنوین در 9 بازی اخیر خارج از خانه خود شکست‌ خورد اما پیروزی برابر این تیم در ورزشگاه خانگی آبه‌لنسترا آسان نیست.

قوچان‌نژاد درباره این بازی به روزنامه لیوواردر هلند گفت: مساله‌ای را که به آن اشاره کردید برای ما امیدوار کننده است. ما برابر تیمی بازی می‌کنیم که به لحاظ کیفی سطح پایین‌تری دارند و روی آب حرکت می‌کنند. ما نمی‌خواهیم کار غیرممکنی انجام دهیم و تحت فشار هم نیستیم. احساس خوبی نسبت به این بازی دارم.

مهاجم تیم هیرنوین درباره نتایج ضعیف نیم‌فصل دوم و نمایش بد بازیکنان گفت: نمی‌خواهم صحبتی درباره بازیکنانی داشته باشم که جایگزین مصدوم‌ها شدند و نمایش متوسط و دلخواه حریف داشتند. درباره تجربه بازیکنانی صحبت می‌کنم که توانمندی اداره بازی و تعیین سرنوشت را دارند. بازیکنانی که می‌توانند تاخیر یا شتاب در این حرکت ایجاد کنند و نقش در نتایج داشتند. این مسئله وقتی استیم اسهارس را به دلیل مصدومیت از دست دادیم مشهود بود. ما جوانان بسیاری داریم. بازیکنان مستعدی هم هستند اما نمی‌شود از آنها انتظار داشت تمام بار تیم را به دوش بکشند.