استقلال در آب نمک ساسان/ انصاری جام جهانی را از دست می دهد؟

به گزارش افکارنیوز، ماجرای پیشنهاد باشگاه استقلال، به ساسان انصاری، ستاره فولاد که تا هفته های پایانی برای آقای گلی می جنگید، برسر زبان ها افتاد و این بازیکن به صورت غیر مستقیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد . از آن روز به بعد، خبرهای ضد و نقیضی در فشار مجازی رد و بدل شد مبنی بر اینکه ساسان به استقلال می پیوندد یا ساسان به استقلالی ها جواب منفی داده است.

مهاجم شماره 3 فولاد که در این فصل با 16 گل زده توانست در رده دوم جدول آقای گل ها بنشیند، از استقلال یک پیشنهاد جدی و بسیار جذاب دریافت کرده و مطمئن است اگر به جمع آبی پوشان بپیوندد، برخلاف فصل قبل که پرسپولیسی شده بود ، می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود اما او تا این لحظه هیچ پاسخی مبنی بر قبول یا عدم قبول این پیشنهاد به استقلالی ها نداده است.

در واقع ساسان این روزها مشغول استراحت در اهواز است تا آماده سفر به اردوی اتریش همراه تیم ملی شود. حتی خبری مبنی بر این موضوع که ساسان برای استفاده از استراحت خود به امارات رفته و از ایران دور شده نیز صحت ندارد. زیرا پاسپورت ساسان در اختیار فدراسیون فوتبال است تا ویزای شینگن جهت سفر به اتریش برای این بازیکن تهیه شود.

البته این بازیکن تصویری از خود با لباس پرپسولیس در فضای مجازی منتشر کرد و رسما نشان داد علاقه زیادی به این تیم داد اما باید دید انصاری حاضر می شود قید پیشنهاد خوب استقلال را بزند و این احتمال وجود دارد او با نمایش عملکرد ضعیف در لیگ هفدهم جام جهانی را از دست بدهد.