ماجرای جریمه 450 میلیونی هافبک عراقی تراکتورسازی

کرار جاسم اگرچه از نظر فنی یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به فوتبال ایران آمده اما در سال های مختلف حاشیه هایی برای تیم هایش ایجاد کرده است. او در لیگ شانزدهم پیراهن تراکتورسازی را پوشید و یکی، دو بار در زمین مسابقه بار دیگر جنجال ساز شد. البته کرار جاسم در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد اینکه کارت قرمز می گیرد و عصبانی می شود دست خودش نیست اما این رفتارها حالا باعث اختلافش با مسئولان تراکتورسازی شده است.

کرار جاسم در ابتدای فصل بر اساس اعلام سازمان لیگ قراردادی به مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون تومان با تراکتورسازی امضا کرد. او اما در اواخر نیم فصل اول مقابل ذوب آهن بی انضباطی انجام داد و همین امر باعث شد به کمیته انضباطی باشگاه برود. در آن جلسه کرار جاسم 10 درصد از قراردادش را جریمه شد و تعهدنامه ای را امضا کرد که اگر رفتار ناپسند توسط او تکرار شود، 30 درصد دیگر از قراردادش کسر شود.

هافبک عراقی در بازی با صبای قم رفتار خود را بعد از اخراج تکرار کرد تا تراکتوری ها 30 درصد دیگر او را جریمه کنند. به عبارت بهتر کرار جاسم از سوی باشگاه تراکتورسازی 40 درصد جریمه شده که با توجه به قراردادش مبلغی در حدود 450 میلیون تومان می شود.

کرار جاسم این جریمه را قبول ندارد و به همین خاطر راضی به تمدید قراردادش نمی شود. او حتی حاضر شده نیمی از مبلغ 450 میلیون تومان را ببخشد اما تراکتوری ها موافقت نکرده اند. این بازیکن به باشگاه اعلام کرده اگر قرار به تمدید قرارداد باشد هم باید در قرارداد جدید هیچ بندی درباره بی انضباطی هایش وجود نداشته باشد.

کرار جاسم امروز در صفحه اینستاگرام خود متنی را درباره جریمه اش توسط باشگاه و طلبش منتشر  و طی آن نسبت به مدیریت باشگاه گلایه کرده است. او مدعی شده آجورلو از وی خواسته برود شکایت کند تا پولش را بگیرد!

با تمام این مسائل بعید است کرار جاسم برای فصل بعد قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کند. چراکه بر سر مسائل مالی با باشگاه توافق قطعی نخواهد کرد.