فعلا نه من به استقلال رفته‌ام نه مرتضی تبریزی!
سعید آذری در مورد جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهارداشت: در این جلسه عملکرد کلیه رشته‌های ورزشی باشگاه بررسی شد و اینکه فصل آینده در چه رشته‌هایی قرار است تیم‌داری کنیم، همچنین بحث بودجه باشگاه مورد گفت‌وگو قرار گرفت. عملکرد تیم فوتبال هم بررسی شد و سرمربی تیم برنامه‌هایش را به هیأت مدیره ارائه کرد و نیازهایش را در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با اعضای هیأت مدیره درمیان گذاشت. هفته آینده هیات مدیره باشگاه نشست دیگری برای تصمیم گیری برگزار می‌کند.

 

وی در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه استقلال و اینکه از اعضای هیأت مدیره خواسته او را کنار بگذارند، گفت: راوی این مسئله کافر بوده است، قرار نیست من به استقلال بروم. من در مورد این شایعه چیزی نشنیده‌ام. ذوب‌آهن باشگاه ماست که با افتخار در آن کار می‌کنم و مشکل خاصی هم ندارم و مورد حمایت کارخانه و اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه هم هستم. هر وقت من را هم نخواهند، در آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنم.

 

آذری در مورد شایعه پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال گفت: این روزها خبرهای داغ همین رفت‌وآمدهاست، اما فعلاً خبری نیست. نه من به استقلال رفته‌ام و نه مرتضی تبریزی.