آخرین وضعیت کاپیتان های تراکتورسازی در جمع پرشورها

مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی که کاپیتان های این تیم نیز محسوب می شوند، اگرچه یکسال دیگر از قراردادشان باقی مانده اما قرارداد سال دوم آنها مشروط به توافق مالی است.

در یکی، دو روز گذشته اخباری درباره ماندنی شدن این 3 بازیکن در تراکتورسازی به گوش می رسید اما آنها در صحبت هایی که با مسئولان باشگاه انجام دادند هنوز به توافق کامل برای سال بعد دست پیدا نکردند.

مهم ترین موضوعی که مانع توافق برای سال بعد شده، مشکلات مالی تراکتوری ها است. ایرانپوریان، کیانی و ابراهیمی نه تنها 35 درصد از قرارداد لیگ شانزدهم طلب کار هستند که از سال های قبل نیز مبالغ زیادی را دریافت نکردند. آنها خواهان دریافت بخش اعظمی از مطالبات خود هستند و به همین خاطر تا این لحظه توافقی میان باشگاه و 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی برای لیگ هفدهم صورت نگرفته است.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در این باره گفته است: «ما باید با تراکتور به توافق برسیم و این اتفاق باید به خاطر هواداران رقم بخورد. در این میان نه بازیکنان باید برای باشگاه کلاس بگذارند و نه باشگاه باید این کار را انجام دهد. باید همه بازیکنان راضی به ماندن شوند. هواداران بسیار نگران هستند و طی این روزها با ما تماس می گیرند یا اس ام اس می دهند. باید ظرف روزهای آینده جلسه دیگری برگزار کنیم و امیدوارم به نتیجه برسیم.»