علی دایی به دنبال جذب بازیکن  پرسپولیس

نمایش محمدامین آرام طبع در آخرین مسابقه فصل پرسپولیس، نشان داد که چرا این بازیکن همه ماه‌های گذشته به سکو و نیمکت دوخته شده و شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را به دست نیاورده است.

امین یکی از اولین خریدهای تابستانی پرسپولیس بود. بازیکنی که پیراهن تیم برانکو را پوشید تا محمد انصاری با فراغ بال به مرکز خط دفاعی برود و جناح چپ را به این مهره تازه وارد بسپارد. فیکس‌شدن ربیع‌خواه در حضور آرام طبع و انصاری، چیزی شبیه قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس بود.

حتی بازگشت رضاییان نیز در هفته‌های ابتدایی نمی‌توانست ربیع‌خواه را به نیمکت بچسباند. محسن بازیکن محبوب برانکو شده بود و آرام‌طبع در لیست سیاه سرمربی قرار داشت. امین در بدو حضور در اردوی پرسپولیس مصدوم شد و وقتی برگشت به این باور رسید که ابدا نمی‌تواند جای ثابتی در ترکیب تیم به دست بیاورد.

آرام‌طبع آرام آرام نادیده گرفته شد و سرانجام لیگ شانزدهم را با آمار یک بازی، صفر گل، صفر پاس گل و بیست شادی ایسلندی به پایان رساند. او حتی از مهره‌هایی مثل علوان‌زاده و کرملاچعب کمتر بازی کرد و تاثیرش در باشگاه عملا به اندازه گلر سوم تیم بود.

ایوانکوویچ مثل همه هفته‌های فصل، این بازیکن را نمی‌خواهد و او از همین حالا در فهرست مهره‌های طردشده تیم قرار دارد. امین آرام طبع که بهترین بازی‌هایش را در صبا زیرنظر علی دایی پشت سر گذاشته بود، حالا در فهرست خرید شهریار برای لیگ هفدهم دیده می‌شود. شهریار هنوز هم به بازی آرام‌طبع اعتقاد دارد و بر این باور است که دوری یک ساله از مستطیل سبز، این بازیکن را نابود نکرده است. پیوستن به پرسپولیس برای امین، شبیه پاره‌کردن رباط صلیبی بود. یک فصل تمام ساق‌های او فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند و در آخرین بازی فصل نیز، او اسفبار ظاهر شد و کاری کرد که هر چه زودتر به طرف درهای خروجی باشگاه هدایت شود. شاید همکاری دوباره با دایی، این بازیکن را از رسوایی لیگ شانزدهم نجات بدهد.