آخرین وضعیت پرونده های تراکتورسازی در فیفا
آرش نجفی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی تیم فوتبال تراکتورسازی در فدارسیون جهانی فوتبال، اظهار داشت: پرونده‌های تراکتورسازی در وضعیت نامشخصی قرار دارند.

وی ادامه داد: ما نامه‌های خود را مبنی بر پرداخت قسط‌های تونی اولیویرا و ژائو ویلا به روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. بهتر است مسئولان فدارسیون در سایت رسمی خود مدارک ما را منتشر کنند تا حاشیه‌های دیگری برای تراکتورسازی رخ ندهد.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بهتر است وقتی نامه‌ای ارسال می‌شود، استعلامی صورت بگیرد تا موضوع به اطلاع کمیته حقوقی هم برسد. خوشبختانه با توجه به اقداماتی که صورت گرفته است، هیچ‌گونه خطر قریب‌الوقوعی تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند.

نجفی خاطرنشان کرد: بدهی لوپز (بازیکن سابق تراکتورسازی) تسویه شده است. بدهی به اولیویرا هم به اتمام رسیده است. درحال حاضر هم رسیدگی به پرونده‌های کارلوس کاردوسو و آگوستو سزار (2 بازیکن برزیلی سابق تراکتورسازی) ادامه دارد.

وی افزود: 3 پرونده از بدهی‌های تراکتورسازی به بازیکنان خارجی هم در حال حاضر در جریان است اما متاسفانه به دلیل کسری بودجه نمی‌توانیم اقدامی در مورد این 3 پرونده انجام دهیم.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه حتی خطر کسر امتیاز هم تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند. تا شروع فصل هفدهم وقت داریم تا مسائل را حل کنیم که فرصت مناسبی است تا بتوانیم مسائل تیم را حل کنیم.