مشکل طارمی از زبان محسن آقای گل
محسن خلیلی درباره دیدار لخویا و پرسپولیس در دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه در بازی رفت مقابل لخویا به دلیل سهل انگاری برخی تماشاگر نماها، حمایت 100 هزار هوادار را از دست دادیم که این امر به حریف کمک زیادی کرد. نمی توانیم بگوییم پرسپولیس بیش ترین ضربه را از غیبت هواداران دریافت کرد بلکه باید گفت از این امر بیش ترین نفع را به لخویا رساند.
وی افزود: به هر حال بازی خانگی خودمان را از دست دادیم. البته پرسپولیس در خارج از خانه هم عملکرد خوبی دارد و می تواند با شکست دادن لخویا در قطر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
خلیلی درباره گل نخوردن پرسپولیس در دیدار خانگی برابر لخویا گفت: همین گل نخوردن امتیاز مثبت پرسپولیس در بازی رفت بود. یکدست بودن خط هافبک و مهاجمان این تیم در کنار هماهنگی مدافعان و دروازه بانش کمک می کند تا به نتیجه گیری پرسپولیس در دیدار برگشت برابر لخویا امیدوار بمانیم. اگر شاگردان برانکو در 20 دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند، می توانند در ضد حملات گل های بیشتری به ثمر برسانند.
آقای گل سابق پرسپولیس درمورد پنالتی خراب کردن مهدی طارمی در بازی با لخویا بیان کرد: مهدی از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار نیست. وی برای بازگشت به وضعیتی ایده آل نیاز به زمان دارد. البته طارمی پنالتی خوبی مقابل لخویا به ثمر رساند و بدشانسی آورد که توپش به گل تبدیل نشد.
وی درباره وضعیت بحرانی تیم نفت تهران پس از کسب قهرمانی جام حذفی تصریح کرد: مشکلات مالی و مدیریتی نفت تهران منجر به از هم پاشیده شدن این تیم شد. بازیکنان و کادرفنی نفت تهران مردانه تا آخرین لحظه برای موفقیت جنگیدند و در پایان حضورمان در این تیم با نام" یاران دایی" قهرمانی جام حذفی را کسب کردیم.
خلیلی درباره تمایل باشگاه سایپا برای استفاده از وی به عنوان عضو کادرفنی این تیم در لیگ هفدهم گفت: دایی برادر بزرگ من است و علاقه دارم در کنارش حضور داشته باشم و فرقی هم نمی کند در چه سمتی فعالیت کنم. اگر قسمت باشد سال آینده در خدمت وی و تیم سایپا هستم در غیر این صورت مانند یک رفیق و برادر کنار دایی می مانم.
سرپرست سابق تیم نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: نگاه من فنی است. سال گذشته هم به عنوان یک مربی در تمرینات نفت حضور داشتم و درکنار این موضوع کار سرپرستی هم انجام می دادم. تمایل دارم به عنوان مربی در تیم جدید علی دایی فعالیت کنم.