قرارداد پرسپولیس با یک ستاره تا  1400تمدید می شود؟
باشگاه پرسپولیس باید بیشتر از اینها قدر داشته های خود را بداند.
در کشورهای مدرن فوتبالی، وقتی یک بازیکن جوان می تواند زیر نظر یک مربی سطح بالا، خودش را به ترکیب اصلی برساند و درخشش خارق العاده ای داشته باشد، مدیران آن باشگاه قرارداد این بازیکن جوان را برای طولانی مدت بین 3 تا 5 سال تمدید می کنند تا استعداد کشف شده در این تیم بماند یا اگر خواست به تیم های بزرگ تری برود، سود حاصل از رشد این بازیکن جوان به حساب باشگاه واریز شود. 
حالا زمان آن رسیده که در باشگاه های ایران، به خصوص باشگاه هایی که نماد فوتبال کشورمان هستند مثل استقلال وپرسپولیس، این اتفاق رخ بدهد. به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس در ابتدای این فصل با صادق محرمی مدافع جوان ملوان بندرانزلی به ازای دو فصل عقدقرارداد کرد و حالا که محرمی توانسته ستاره تیمش باشد و نمرات فنی به مراتب بالاتری از سایر بازیکنان به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد، وقت آن رسیده تا مدیران باشگاه به سراغش رفته و قراردادش را ارتقاء بدهند. 
به معنای دیگر اگر صادق در یک کشور صاحب فوتبال فعالیت می کرد، همین حالا قراردادش را تا 3 – 4 سال دیگر تمدید می کردند تا این بازیکن جوان کاملا در اختیار تیمش باشد. این یک پیشنهاد به باشگاه پرسپولیس است که قرارداد صادق را حداقل تا سال 1400 تمدید کنند و این بازیکن را برای 4 سال آینده حفظ کنند. صادق با این نیروی جوانی و استعداد فوتبالی می تواند پیشرفت کرده و به پرسپولیس نیز کمک های بیشتری کند.