انتقاد تند پیشکسوت آبی ها از مسئولان استقلال

 تیم فوتبال استقلال با شکست تلخ و البته سنگین و تحقیرآمیز مقابل العین امارات از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا نتواند به جمع 8 تیم نهایی این مسابقات صعود کند.

شکست 6 بر یک مقابل العین انقدر برای باشگاه بزرگی همچون استقلال با قدمت 71 ساله سنگین بود که مربیان و مدیران استقلالی باید پاسخگوی میلیون ها هوادار باشند.

استقلالی ها تا این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته بودند نتایج خوبی را در کارنامه رقم بزنند حتی آبی پوشان در دور رفت موفق به شکست تیم العین شده بود اما چینش اشتباه منصوریان، مربی جوان باعث شد تا تیم بزرگی همچون استقلال با 6 گلی که از نماینده امارات دریافت می کند نشان دهد در فوتبال باشگاهی آسیا هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

مسئولان استقلال باید بدانند این تیم با شکست تحقیرآمیز 6 بر یک مقابل العین باعث تحقیر فوتبال ایران شدند.

اگر مدیران استقلال کمی با برنامه پیش می رفتند، به این شکل و با این شکسست در آسیا تحقیر نمی شدیم.

بعد از بازی رفت استقلال مقابل العین که با پیروزی آبی‌ها همراه بود می توان فهمید که دنیای استقلالی ها با همین برد هم کوچک است. بنابراین وقتی دنیای بازیکن و مربی باشگاهی ما به این اندازه کوچک است دلیلی ندارد استقلال به جمع برترین‌های آسیا برسد.

استقلال 6 گل از العین خورد تا سنگین‌ترین شکست یک تیم ایرانی مقابل یک تیم اماراتی در تاریخ ثبت شود. استقلال از العین 6 گل خورد تا منصوریان متوجه شود با اصرار به یک تاکتیک نمی‌شود یک فصل موفق بود. استقلال از العین 6 گل خورد تا با آبروی کل فوتبال ایران بازی شود.

همچنین بهتر است بدانیم استقلال امشب بعد از 44 سال، 6 گل خورد تا آن خاطره تلخ را دوباره برای هواداران تکرار کند.

این شکست نه تنها بدترین باخت 44 سال اخیر استقلال و بدترین نتیجه این تیم در آسیا، که بدترین نتیجه یک تیم ایرانی مقابل یک تیم عربی هم بود. نتیجه‌ای که هیچ فردی تصور آن را نمی‌کرد. 

حسن روشن درباره شکست تلخ استقلال اظهار داشت: بدتر از این نمی شد. وقتی که ما اعلام می کنیم 50 درصد راه را رفته ایم یعنی اینکه وضعیت خوبی نداریم. از طرفی تیم العین در امارات هم وضعیت خوبی نداشت و تیم 4 یا 5 امارات محسوب می شد اما آنها نگیزه داشتند و بازیکنان استقلال را غرور فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: در هر صورت با مربی فعلی استقلال باید بسازیم اما یادم نمی رود در گذشته اعلام کردم که بهتر است مربی خارجی برای هدایت تیم در نظر بگیریم. 2 سال پیش کمیته فنی تشکیل شد و اعلام کردیم که مربی خارجی برای استقلال بهتر است.

روشن بیان کرد: آقای افتخاری من با شما دشمنی شخصی ندارم و تا قبل از اینکه مدیر عامل بشوید سلامی نداشتم اما هیچ شخصی نباید با ارتباط فامیلی، مدیر شود و پشت میز بنشیند.

وی افزود: همین آقای افتخاری قرار بود منصوریان را کنار بگذارد که باز با یک برد همه چیز تمام شد و دوباره منصوریان سکان را در دست گرفت. در حال حاضر هم باخت گردن مدیر عامل است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: آبروی ما رفت و تمام شد و دیگر نمی شود کاری کرد. وزیر ورزش و جوانان که انسان با تجربه ای است باید ورود کند و همه را بیرون کند. من اگر جای افتخاری بودم همان شب گذشته استعفا می کردم اما آقایا به حدی کم رو هستند که باز هم می خواهند بمانند.

روشن عنوان کرد: تا 10 سال دیگر هم ما بدبختی این بازی را همراه خود داریم. استقلال در میانه زمین به یک با تجربه همچون جباری و آندو نیاز داشت اما در هر صورت استقلال بدترین شکست را از خود در آسیا به جای گذاشت و در حال حاضر هم از وزیر ورزش و جوانان می خواهم خیلی زود وضعیت استقلال را مشخص کند.