برانکو در هر پستی بازیکن می خواهد باید جذب شود

مصطفی قنبرپور در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل لخویای قطر و صعود این تیم به مرحله بعد گفت: به هر حال ما در خانه مقابل این تیم مساوی کردیم اما امشب همه دیدند پرسپولیس با یک آنالیز بسیار قوی پا به میدان گذاشت و این در حالی است که بازیکنان به خوبی با شرح وظایف خود آشنا بودند و با غیرت و شعور فنی بالا هرچه مربیان خواسته بودند انجام دادند. درون زمین پوشش بسیار خوبی در همه خطوط انجام می‌شد و تمام روزنه‌ها برای حمله تیم لخویا بسته بود. البته لخویا فشار زیادی به پرسپولیس آورد اما بازیکنان ما هوشمندانه بازی کردند و تمرکز خودشان را تا آخرین لحظه حفظ کردند. در نهایت هم موفق شدیم تیم خوب لخویا را شکست بدهیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شاگردان برانکو در این بازی خوش‌شانس هم بودند چرا که چند توپ به تیر دروازه سرخ‌پوشان برخورد کرد، اظهار داشت: به هر حال ما هم موقعیت‌هایی داشتیم همانطور که لخویا موقعیت داشت. لخویا بسیار حرفه‌ای بازی کرد اما بازیکنان می‌دانستند که باید چه کاری انجام دهند. قبول دارم که توپ به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد اما باید این را در نظر داشت که این مسائل جزو زیبایی‌های فوتبال است. شما ببینید که در پایان بازی نام چه تیمی به عنوان برنده اعلام می‌شود و این مهم است. خوشبختانه پرسپولیس برنده شد و باید به مدیران، بازیکنان و مربیان تیم تبریک بگویم.

قنبرپور درباره اینکه چه کاری برای تقویت پرسپولیس باید صورت بگیرد تا این تیم در مرحله بعد بتواند موفقیت‌هایش را ادامه دهد، اظهار داشت: از دو سال قبل که برانکو به پرسپولیس آمد ما نتایج خوبی گرفتیم و حتی دیدید که فصل گذشته با بدشانسی نایب قهرمان لیگ شدیم. به هر حال در پرسپولیس بازیکنان خلاق زیادی وجود دارد اما در یکی دو پست باید بازیکن بگیریم هرچند که این موضوع در حیطه اختیارات برانکو است و او در هر پستی که بازیکن می‌خواهد باید آن بازیکن جذب شود.

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با لخویا کدام بازیکن بود، تصریح کرد:‌ نمی‌توانم نام خاصی را عنوان کنم چرا که برد در بازی امشب حاصل کار تیمی بود. دیدید که در دفاع و حمله پرسپولیس روند بسیار خوبی داشت. به همین دلیل نام بازیکن خاصی را نمی‌آورم و معتقدم همه بازیکنان عالی بودند به خصوص اینکه در آب و هوای قطر تا لحظه آخر کم نیاوردند و جنگیدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه از نظر شما از بین العین امارات، الاهلی و الهلال عربستان بهتر است پرسپولیس با کدام حریف روبه‌رو شود، افزود: همه تیم‌های عربی که نام بردید تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند که برای موفق شدن هزینه‌های آنچنانی می‌کنند. اما فکر می‌کنم اگر پرسپولیس دچار حاشیه نشود با هر کدام از این تیم‌ها بازی کنیم می‌توانیم آن را شکست دهیم.