مبلغ پیشنهادی استقلال به یک مهاجم  لو رفت

سعید آذری ر خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن اظهار کرد: هنوز تکلیف انتخاب سرمربی مشخص نشده اما عصر امروز قرار است تصمیم نهایی باشگاه را اعلام کنیم، بنابراین نام سرمربی فصل آینده ذوب آهن امروز مشخص می شود.

وی افزود: دراین مدت نام چند مربی در رسانه های داخلی مطرح شد اما فعلا نمی توانیم در این مورد قاطعانه اظهارنظر کنیم، ما تاکنون تنها از مجتبی حسینی برنامه خواسته ایم اما با این وجود تا لحظه آخر احتمال انتخاب هر گزینه داخلی و حتی خارجی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد پیشنهاد وسوسه انگیز تیم استقلال به مرتضی تبریزی مهاجم ذوبی ها گفت: باشگاه استقلال طی تماسی که با مرتضی تبریزی داشته است پیشنهادی به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به وی ارائه داده است، طبیعی است که ما نمی توانیم  پیشنهادات وسوسه انگیز استقلال و پرسپولیس را به بازیکنان تیم مان بدهیم و بین مبلغ پیشنهادی استقلال و تیم ما اختلاف فاحشی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به شکست سنگین تیم استقلال برابر العین امارات تصریح کرد: استقلال در بازی مقابل العین روز خوبی نداشت و چنین اتفاقاتی ممکن است برای هر تیمی رخ دهد، بازی در برابر تیم هایی مثل العین که ستاره های زیادی را در اختیار دارند بسیار سخت است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: تیم ما نیز در مرحله  گروهی مقابل همین تیم العین به میدان رفت اما اگر دقت کرده باشید تفاوت های محسوسی میان بازی تیم ما و تیم استقلال برابر العین وجود داشت. ما در بازی رفت در خانه حریف در دقیقه 86 گل تساوی را دریافت کردیم و در فولادشهر نیز 6 موقعیت گل داشتیم اما استقلال مقابل العین حرفی برای گفتن نداشت.

آذری در پایان با اشاره به عملکرد تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان برابر حریفان آسیایی گفت: پرسپولیس در گرمای 40 درجه دوحه دست به کار بزرگی زد و برای نخستین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد، استقلال خوزستان نیز با توجه به مشکلاتی که در طول فصل داشت در آسیا نتایج خوبی کسب کرد اما در نهایت در مقابل تیم پرمهره و متمول الهلال نتیجه را واگذار کرد.