واکنش دروازه بان سابق استقلال به عملکرد رحمتی در بازی با العین

پرویز برومند درباره شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نبود چند بازیکن در میانه میدان، ضعیف عمل کردن جانشینان و اتخاذ ترکیب اشتباه از جمله دلایل این شکست بود. همچنین پُستی که برای مگویان تعریف کرده بودند، درست نبود. از طرفی، امید نورافکن را از کره‌جنوبی بیاوری و روی نیمکت بنشانی، معنای خاصی پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به عملکرد مهدی رحمتی در این دیدار تصریح کرد: بازی با العین روز مهدی نبود. او روی برخی از گل‌ها، به خصوص گل دوم مقصر بود. دروازه‌بان استقلال باید روی گل دوم به موقع تصمیم می‌گرفت. زمانی که گل دوم را خوردیم، به لحاظ روحی - روانی شیرازه تیم از هم پاشید. مربیان هم بین دو نیمه نتوانستند کاری کنند تا چنین نتیجه افتضاحی رقم بخورد.

دروازه‌بان پیشین استقلال با تبریک به پرسپولیس بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: حضور در آسیا جزو بازی‌های ملی محسوب می‌شود. با چند پرسپولیسی که صحبت می‌کردم، آنها هم از نتیجه کسب شده برای استقلال ناراحت بودند. وقتی سرمربی تیمی سوت آغاز تمرینات در ابتدای فصل را می‌زند، باید به فکر آخرین روز مسابقات هم باشد. مربی حق دارد که انتخاب کند چه کسانی در تیمش حضور داشته باشند، اما باید این برنامه‌ریزی را می‌کرد که اگر فلان بازیکنی مصدوم یا محروم شد، چه کسی جایگزین او شود.

برومند ادامه داد: شکست مقابل العین یک اتفاق بود، اما دل هواداران استقلال شکست. کل ایران از این نتیجه متضرر شدند و سال‌های سال به عنوان لکه بد یاد خواهند کرد. به یاد دارم که نظر سرمربی استقلال این بوده که تیم را برای فصل بعد حفظ کنند، اما به اعتقاد من، استقلال در همه خطوط نیاز به ترمیم دارد.