آخرین وضعیت کادرفنی تراکتورسازی

 با اینکه حدود 10 روز از سرمربیگری یحیی گل محمدی در تراکتورسازی می گذرد اما هنوز وضعیت دستیاران این مربی به طور کامل مشخص نشده است. بر این اساس او اقداماتی را برای انتخاب دستیارانش انجام داده که به نظر می رسد به زودی کادرفنی تراکتورسازی تکمیل شود.


بر این اساس جواد منافی دوست و همبازی قدیمی گل محمدی که از قبل صحبتش درباره حضور در تراکتورسازی مطرح بود، به عنوان دستیار اول در کنار یحیی خواهد بود. همچنین مظاهر رحیم پور مربی بدنساز که در اکسین با گل محمدی همکاری می کرد، گزینه مربی بدنساز تراکتور است. رحیم پور در سفری که یحیی به تبریز داشت، همراه او حضور داشت و احتمالا از 19 خرداد کارش را استارت می زند.


برای مربی دروازه بان ها گل محمدی علاقه مند بود داود فنایی را کنار خود داشته باشد اما فنایی با پیکان قرارداد بست و به تبریز نرفت. با توجه به عملکرد خوب روی تاوارس مربی دروازه بان های پرتغالی که از زمان تونی اولیویرا در تراکتور حضور دارد و با امیر قلعه نویی نیز کار کرد، احتمالا گل محمدی نیز او را به عنوان مربی گلرها برمی گزیند تا تاوارس برای چهارمین سال متوالی در تراکتور فعالیت کند.


از جمع دستیاران سال گذشته امیر قلعه نویی، جدایی میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی و سعید الهویی قطعی است اما درباره علیرضا پژمان و بیاض پورممی هنوز گل محمدی تصمیمی اتخاذ نکرده است.