این ملی پوش به کجا می رود؟

 رشید مظاهری که با درخشش در ذوب آهن به پای ثابت اردوهای تیم ملی تبدیل شده در پایان لیگ شانزدهم قراردادی با باشگاه اصفهانی ندارد و به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود. به همین دلیل باشگاه‌های بزرگ پایتخت کمابیش علاقه به حضور او در تیم‌شان دارند و گمانه‌زنی‌ها درباره باشگاه فصل آینده او شروع شده.

 

پرسپولیس با وجود این که علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد؛ اما نسبت به ماندگاری او تردید‌های جدی وجود دارد و برانکو نمی‌خواهد اگر بیرانوند را از دست داد؛ با دست خالی وارد میدان لیگ هفدهم و مراحل بعدی آسیا شود. بیرانوند که دروازبان اول تیم ملی است پیشنهاداتی اروپایی دارد؛ و از طرف دیگر محبوبیت سابق را نزد هواداران پرسپولیس از دست داده و تمرکز لازم را برای حضور در دروازه سرخ‌ها ندارد. بر همین اساس بوده که مذاکرات ابتدایی هم بین باشگاه پرسپولیس و رشید مظاهری شکل گرفته.

 

باشگاه استقلال هم با وجود این که مهدی رحمتی را در اختیار دارد برای جدایی احتمالی او برنامه‌ریزی کرده و رشید مظاهری را در آب نمک خوابانده تا در صورت جدایی رحمتی، با او به عنوان جدی‌ترین گزینه وارد مذاکره شود. از طرف دیگر ذوب آهن هم نمی‌خواهد دروازبان توانمندش را به آسانی از دست بدهد. باید دید کدام یک از گزینه‌های پیش روی رشید، قبل از دیگر گزینه‌ها شرایط او را فراهم می‌کند.