پرسپولیسی ها به دنبال طلسم شکنی در نقل و انتقالات

سرخپوشان پایتخت شروع توفانی در بازار نقل و انتقالات داشتند و تاکنون منشا و خلیل زاده را جذب کردند اما آنها تاکنون در جذب بازیکن مدنظر برانکو در دفاع چپ ناموفق بودند و به نوعی این پست برایشان طلسم شده است.

سعید آقایی، شایان مصلح، سعد ناطق ، حاج صفی و چند بازیکن دیگر مدنظر برانکو برای پست دفاع چپ هستند که تاکنون مسئولان پرسپولیس در جذب این بازیکنان ناموفق بودند.
سیامک نعمتی بازیکن سابق تیم پیکان مدنظر برانکو برای فصل بعد است و توافقات خوبی هم با سرخپوشان پایتخت کرده و قرار است بعد از جلسه با طاهری وضعیتش در این تیم مشخص شود.
در حالی که گفته می شود که نعمتی به علت اختلافات مالی و پوشیدن شماره 8 با پرسپولیس به توافق نرسیده است اما این بازیکن این موضوعات را تکذیب کرد.
به نظر می رسد که نعمتی نگران نیمکت نشینی در پرسپولیس است چرا که سرخپوشان پایتخت هافبک های هجومی خوبی در اختیار دارند و برانکو از آنها همواره در ترکیب اصلی استفاده می کند.
با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز نتوانسته دفاع چپ تخصصی به خدمت بگیرد و ترافیک در خط هافبک پرسپولیس وجود دارد این احتمال وجود دارد که برانکو با جذب نعمتی قصد استفاده از این بازیکن در دفاع چپ را دارد.
نعمتی در زمان حضور در پیکان در پست هافبک هجومی بازی می کرد که در صورت پیوستن به پرسپولیس یک خط به عقب می آید و برانکو از این بازیکن در نقش مدافع سرعتی استفاده می کند.
به هر حال باید دید طلسم به خدمت گرفتن یک دفاع چپ تخصصی در پرسپولیس شکسته می شود یا نه!