واکنش سپاهان به شایعه جذب رحمتی

مهدی اخوان درباره شایعه جذب سید مجید حسینی بازیکن استقلال اظهار کرد: این بازیکن در لیست کرانچار نیست و مسئولان تیم هم مذاکره ای با این بازیکن نکردند.

وی درباره اینکه قرارداد پورقاز هنوز منعقد نشده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که در صورت قرارداد نبستن پورقاز با تیم ما این موضوع را رسانه ای نمی کردیم. همچنین قرار نیست حسینی بازیکن استقلال جایگزین پورقاز در تیم ما شود و ما به این بازیکن نیاز نداریم.
اخوان درباره وضعیت میرزایی تصریح کرد: میرزایی از سوپر لیگ سوئد پیشنهاد دارد اما تمایل به ماندن در تیم سپاهان دارد. این بازیکن در صورت توافق مالی در سپاهان می ماند و فصل بعد هم در تیم ما بازی می کند.
سرپرست سپاهان عنوان کرد: متاسفانه برخی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات برای افزایش رقم قرارداد خود از نام سپاهان سواستفاده کرده و اعلام می کنند که از سپاهان هم پیشنهاد دارند اما به این صورت نیست و آنها در لیست بازیکنان مدنظر کرانچار نیستند.
وی درباره میزان بودجه نقل و انتقالات سپاهان اظهار کرد: کارخانه فولاد مبارکه سپاهان بودجه ای را برای نقل و انتقالات در نظر گرفتند و مدیریت باشگاه باید در حد و اندازه بودجه برای جذب بازیکن اقدام کند و بالاتر از این نباید هزینه کنیم.
اخوان درباره شایعه جذب رحمتی دروازه بان استقلال گفت: تیم ما چهار دروازه بان دارد و نیازی به رحمتی دروازه بان استقلال نداریم. براین اساس موضوع جذب رحمتی گمانه زنی رسانه ها است و قصد نداریم این دروازه بان را به خدمت بگیریم.
سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: کرانچار در هر سه پست چند بازیکن را پیشنهاد داده است که مدیریت تیم در حال مذاکره با گزینه های سرمربی تیم است تا نقاط ضعف تیم برای فصل بعد برطرف شود.