بمب نقل و انتقالات استقلال خنثی شد؟

سپاهان با جذب ستاره‌های مدنظرش توانسته امیدواری در جمع اصفهانی‌ها برای موفقیت در فصل آینده و پایان ناکامی در فصول اخیر را زیاد کند. آنها با تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی خود به سراغ ستاره‌های مدنظرشان رفتند و در این راه توانستند عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، شاهین ثاقبی و ساسان انصاری را به جمع خود اضافه کردند.

پرسپولیس نیز با تمدید ستاره‌هایش در گام بعدی سراغ بازیکنان مدنظرش رفت و توانست در این راه شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی را جذب کند.

با این حال استقلال که در سبد خرید خود اسامی دانه درشتی را قرار داده بود، این روزها درگیر مسائل حاشیه‌ای و پاسخ مدیران و اعضای فنی به ادعاهای یکدیگر است تا روزهای نقل و انتقالات به سادگی از دستش برود.

جدی ترین ستاره‌ای که گفته می‌شد راهی استقلال خواهد شد رحیم زهیوی بود. بازیکنی که در نیم فصل گذشته نیز در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال قرار داشت و در نهایت با پیشنهاد قطری مسیرش را عوض کرد. او در بازگشت بار دیگر برای حضور در این تیم ابراز تمایل کرد اما مشکلات استقلال و بی توجهی آنها باعث شده تا او با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شود. نفت خوزستان و فولاد تیم‌هایی هستند که پیشنهاد خود به این بازیکن را ارائه داده‌اند و گفته می شود سیروس پورموسوی با توجه به رابطه نزدیکش با این بازیکن او را برای فولاد خوزستان رزرو کرده است.

زهیوی نیز در پستی در اینستاگرام خود به این مساله واکنش نشان داده است و با اعلام اینکه دوست دارد در استان خود به فوتبال ادامه دهد از حضورش در فولاد در فصل آینده خبر داده است.