کی روش حجت را تمام کرد!
اگر انصاف داشته باشیم مهدی تاج قدم‌های بلندی در راه پیشرفت فوتبال برداشته و نمی‌توان تلاش‌های او را نادیده گرفت اما از آنجایی که تلاش‌های او رنگ کوتاه آمدن می‌گیرد و تاج می‌خواهد به هر قیمتی فضا را آرام نگه دارد، رفتارش غیر قابل درک و غیر قابل دفاع می‌شود.

 این که مهدی تاج باور دارد کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی ماست، عالی است... این هم که به نفع آرامش تیم ملی با خواسته‌های کارلوس کی‌روش کنار می‌آید، بد نیست اما دلیل نمی‌شود رئیس فدراسیون فوتبال زیر بار انتخاب مدیر رسانه‌ای پرتغالی برای تیم ملی برود.

اگر چه ما حاضریم به خاطر موفقیت تیم ملی و رسیدن به جام جهانی، این انتخاب کارلوس را هم مثل انتخاب‌های قبلی‌اش نادیده بگیریم اما از مهدی تاج توقع داریم اگر انتخاب مدیر رسانه‌ای پرتغالی برای تیم ملی را تأیید می‌کند، به این پرسش هم پاسخ بدهد که تیم ملی قرار است با کدام رسانه‌ها ارتباط برقرار کند که مدیر رسانه‌ای‌اش باید پرتغالی باشد؟! اصلاً چطور است جناب کی‌روش، در اقدام بعدی یک رئیس فدراسیون فوتبال هم با خودش از پرتغال بیاورد و حجت را تمام کند!

این روزها، روزهای سکوت به خاطر تیم ملی است، قبول... باز هم سکوت می‌کنیم و اختیارمان را تمام و کمال دست کی‌روش می‌سپاریم که انصافاً تا به حال از اعتماد به او ضرر نکرده‌ایم اما دو فردای دیگر که به جام جهانی رسیدیم، شاید لازم باشد در نوع تعامل‌مان با سرمربی تیم ملی تجدید نظر کنیم و تا وزیر ورزش از پرتغال نیاورده، حداقل یک گوشه‌ای از اختیارات این ورزش را برای خودمان نگه داریم.