واکنش هافبک سابق پرسپولیس به حادثه تروریستی تهران

حسین بادامکی درباره تمدید قراردادش با سیاه جامگان بیان کرد: از این موضوع خوشحالم چراکه یک سال برای بقای سیاه جامگان در لیگ برتر زحمت کشیدیم و در نهایت با محقق شدن این امر، ترجیح دادم قراردادم را تمدید کنند. البته اکبر میثاقیان و خانواده عباسی نقش زیادی در ادامه حضورم در سیاه جامگان دارند.

وی درمورد مشکلات مالی سیاه جامگان و زمان تسویه حساب باشگاه با بازیکنان این تیم گفت: بخشی از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام را از سیاه جامگان طلب دارم اما مسئولان باشگاه قول دادند اتفاقات سال پیش تکرار نشود. با تلاش کادرفنی و مسئولان سیاه جامگان اطمینان دارم در لیگ هفدهم به جای تلاش برای فرار از سقوط، برای رسیدن به رتبه های میانی جدول می جنگیم.

بادامکی خاطرنشان کرد: اکبر میثاقیان برای بستن یک تیم خوب و قدرتمند انگیزه زیادی دارد و بدون شک این کار را هم انجام می دهد. امیدوارم با تمریناتی که پیش از شروع لیگ برتر انجام می دهیم، این رقابت ها را با قدرت آغاز کنیم و در ادامه هم روند خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد حادثه تروریستی تهران اظهار داشت: این حادثه را محکوم می کنم. ایران امن ترین کشور دنیاست و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. برخی افراد کوردل قصد داشتند با این اقدام کشورمان را ناامن جلوه دهند اما بهتر است بدانند با این کارها به هیچ جا نمی رسند.