ابراز تمایل قلعه‌نویی برای جذب مهاجم استقلال

امیر قلعه‌نویی که روز گذشته (شنبه) به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد، خیلی زود فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز و در اولین قدم به جذب کاوه رضایی تاکید کرده و توصیه جدی برای جذب وی داشته است. شرط قلعه‌نویی با مسئولان ذوب‌آهن، بستن یک تیم در اندازه و قواره قهرمانی بوده و به این دلیل مدیران بلندپایه کارخانه ذوب آهن بودجه خوبی برای این فصل مصوب و در اختیار باشگاه قرار داده‌اند.

در روزهای گذشته، اخبار متفاوتی در مورد حضور مرتضی تبریزی در استقلال شنیده شده، اما گفته می‌شود با حضور قلعه‌نویی در نصف جهان، این بازیکن به احتمال فراوان در یکی دو روز آینده قرارداد خود را با ذوب‌آهن تمدید می‌کند. به غیر از این، قلعه‌نویی تمایل بسیاری دارد رضایی را هم بار دیگر به اصفهان برگرداند تا زوج تبریزی - کاوه به جای استقلال در ذوب‌آهن شکل بگیرد. قلعه نویی از زمانی که در استقلال بود به رضایی علاقه‌مند بوده و او را از نظر فنی و اخلاقی قبول دارد. نکته قابل توجه اینکه، مدیربرنامه‌های مشترک رضایی و تبریزی هم امشب برای مذاکره با باشگاه ذوب آهن به این شهر سفر می‌کند.

مرتضی تبریزی و کاوه رضایی دو سال پیش در ذوب‌آهن هم بازی بودند و ظاهرا قلعه‌نویی قصد دارد خط حمله خود را با کاوه رضایی و تبریزی که هماهنگی خوبی با هم دارند، آماده لیگ هفدهم کند.