بیت سعید با استقلال قرارداد امضا نکرد!

افشین حیدری در خصوص وضعیت باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: اولین جلسه برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم امروز (یکشنبه) با حضور وحید شیخ‌ویسی و عقیل کعبی در دفتر وزارت ورزش و جوانان جوانان استان خوزستان برگزار شد و قرارداد این دو بازیکن خوب خود را تمدید کردیم. در تلاش‌ هستیم در روزهای آینده با سایر بازیکنان و همچنین تعدادی بازیکن جدید به تفاهم برای عقد قرارداد برسیم.

وی در خصوص بودجه فصل آینده این تیم عنوان کرد: در حال تلاش هستیم تا فصل آینده استقلال خوزستان مشکل مالی نداشته باشد. در خصوص بدهی‌های گذشته نیز همه هماهنگی صورت پذیرفته تا گروه ملی نسبت به پرداخت آنها اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص لیست بازیکنان مورد نظر ویسی گفت: از فردا (دوشنبه) با حضور ویسی و هیئت مدیره باشگاه با بازیکنان مدنظر خود تماس برقرار و در روزهای آینده بازیکنان جدیدی را جذب می‌کنیم.

حیدری  با تاکید بر بازگشت شریفی و دانیال ماهینی به استقلال خوزستان اظهار داشت: هر بازیکنی که با ما قرارداد دارد و بدون توجه به این موضوع با تیم دیگری به توافق رسیده  باید به تیم ما بازگرد و ماهینی و شریفی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی در خصوص وضعیت حسن بیت سعید خاطرنشان کرد: بیت سعید بازیکن بزرگی است و ما با او تماس برقرار کردیم تا بتوانیم او را حفظ کنیم. بیت‌سعید هنور با استقلال قراردادی نبسته است و انشاالله در استقلال خوزستان ماندنی می‌شود.