کاپیتان ذوب‌آهن: اگر قلعه‌نویی مرا بخواهد حاضرم فصل بعد بازیکنش باشم

مهدی رجب‌زاده در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن گفت: من معتقدم باشگاه انتخاب خوبی انجام داد. قلعه‌نویی در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته و به هر تیمی که می‌رود دنبال قهرمانی است. او طبیعتاً با حضور در ذوب‌آهن می‌تواند به این تیم شخصیت قهرمانی بدهد و امیدوارم با این مربی در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود، عنوان کرد: ما در سال‌های اخیر همیشه بین تیم‌های بالای جدول قرار داشتیم و سابقه قهرمانی در جام حذفی را هم داریم. امیدوارم امسال تیم خوبی داشته باشیم و در نهایت بتوانیم در لیگ برتر برای اولین بار قهرمان شویم.

 

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده اظهار داشت: چند هفته پیش باشگاه با من در مورد تمدید قرارداد مذاکره کرد و جلسه‌ای داشتیم که البته در نهایت منجر به عقد قرارداد نشد. این موضوع به‌خاطر غیبت یکی از مسئولان بود و بعد از آن هم دیگر باشگاه روی انتخاب سرمربی تمرکز کرده بود. من قبلاً هم گفته‌ام که دوست دارم در ذوب‌آهن بمانم و اگر بخواهند در خدمت این تیم خواهم بود.

 

رجب‌زاده در واکنش به بحث ماندن یا جدایی مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن گفت: هر بازیکنی که آزاد است می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد و طبیعتاً ملاک‌های خاص خودش را دارد. تبریزی هم بازیکن تأثیرگذاری است که حضور او می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند، ولی خودش باید در مورد فصل آینده تصمیم بگیرد.