بازتاب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی در رسانه های جهان

از میان سایت ها و رسانه های مختلف، سایت ها و خبرگزاری های  معتبری مانند آسوشیتدپرس، رویترز ، یورو اسپورت، یو اس تودی  نیز موفقیت کشورمان را پوشش دادند.

علاوه بر این ها، سایت هایی مانند ان بی سی اسپورت، بلیچر ریپورتر، تریبون ژنو سوئیس،استریت تایمز سنگاپور و چنل نیوز هم  خبر صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه را منعکس کردند.
نکات اصلی که در اکثر گزارش ها به آن اشاره شده بود، اولین صعود پیاپی ایران به جام جهانی فوتبال و بی شکست ماندن و گشوده نشدن دروازه تیم ملی کشورمان در طول رقابت های انتخابی بود.
رویترز در این باره نوشت، با گذشت هشت بازی، ایران تا به حال گلی دریافت نکرده است. این بدان معناست که 19 ماه است ایران شکست ناپذیر و بدون گل خورده باقی مانده است.
آسوشیتدپرس نیز نوشت: این اولین بار است که ایران به طور پی در پی به جام جهانی صعود می کند و در مجموع پنجمین حضور این تیم خواهد بود. هدایت ایران از سال 2011 بر عهده کارلوس کی روش سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال بوده است.
ضمن این که سایت های رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا( ای اف سی) هم خبر راه یابی تیم ملی کشورمان به جام جهانی سال آینده را بازتاب دادند.