سلطانی‌فر: هیأت مدیره سرخابی‌ها تا آخر خرداد ترمیم می‌شوند

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن درباره معرفی اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: من بارها به این سئوال پاسخ داده‌ام اما شما همیشه این سئوال را می‌پرسید. اعضای هیأت مدیره تا آخر خرداد ترمیم می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که طاهری سرپرست پرسپولیس بازنشسته است و شما در جلساتی که با او و افتخاری داشتید تأکید کردید به کارشان ادامه دهند، تصریح کرد: نهادهای نظارتی زیادی هستند، شما دیگر به ما گیر ندهید! طاهری بازنشسته است اما به کارش ادامه می‌دهد.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرده حالا کی‌روش خواسته‌هایی دارد و هدف این است به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم بنابراین وزارت ورزش چه حمایتی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش حمایت و پشتیبانی می‌کند تا تیم ملی فوتبال در مراحل بعد هم حضور بی‌نظیر داشته باشد. ما در 8 بازی بدون گل خورده 20 امتیاز کسب کردیم و در فاصله 2 بازی مانده به پایان مسابقات، صعودمان را قطعی کردیم. با همین برنامه‌ریزی، با تدابیر کادر و حمایت وزارت ورزش می‌توانیم در جام جهانی هم موفق شویم اما باید ببینیم در این مسابقات چه قرعه‌ای به ما می‌خورد چون تا حالا فقط 2 تیم صعود کرده‌اند اما اراده وزارت ورزش این است تیم ملی فوتبال از مرحله اول صعود کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که قرآن چه نقشی در ورزش دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که قرآن نقش زیادی در زندگی اجتماعی و شخصی انسان‌ها دارد در ارتباط با ورزشکاران نیز مؤثر است. بارها دیده‌ایم بچه‌های ما در کنار آموزش‌های فنی با توسلی که می‌کنند چه تحولی به وجود می‌آید. انرژی و اراده‌شان مضاعف می‌شود و می‌توانند نابرابری‌ها را جبران کنند. فکر می‌کنم در همه رشته‌های ورزشی حاکمیت جوانمردی و اخلاص از اصول اصلی است که این موارد با الهام از ارزش‌های قرآنی ایجاد می‌شود.