دروازه بان سرخپوشان: قطعا در پرسپولیس می مانم

بوژیدار رادوشویچ درباره سپری کردن تعطیلات در کرواسی و زمان بازگشتش به ایران گفت: خوشبختانه تعطیلات خیلی خوبی را سپری کردم و همه چیز عالی طی شد. قرار است امروز به همراه دیگر هموطنانم که در پرسپولیس هستند، آماده بازگشت به ایران شویم.

وی درباره اظهاراتش در رسانه‌های کرواسی در مورد مهدی طارمی نیز عنوان کرد: یکی از خبرنگاران کرواسی به من زنگ زد و خواست در مورد مهدی طارمی به او اطلاعات بدهم. این خبرنگار مدعی شد که باشگاه دیناموزاگرب به دنبال جذب طارمی است و من هم در مورد توانایی‌های همبازی خودم صحبت کردم. هر صحبتی در مورد طارمی کردم عین واقعیت بوده، چرا که او واقعاً شایسته تمجید است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد دیناموزاگرب به طارمی جدی است یا نه، خاطرنشان کرد: من توسط یک خبرنگار در کرواسی در جریان این موضوع قرار گرفتم. البته رسانه‌های کشورم در مورد این پیشنهاد نوشته بودند و فکر می‌کنم این انتقال عملی شود. هر چند این موضوع به خود طارمی بستگی دارد و در فوتبال هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست. اعتقاد من این است که طارمی توانایی بازی در بهترین تیم کرواسی را دارد.

رادوشویچ راجع به آینده خودش در پرسپولیس نیز تصریح کرد: فردا به ایران باز خواهم گشت تا از ابتدا در تمرینات تیم حضور داشته باشم. با توجه به اینکه با باشگاه قرارداد دارم قطعاً در پرسپولیس خواهم ماند و شاید هم بیشتر از یک سال در این تیم بمانم از این جهت که واقعاً از حضور در پرسپولیس لذت می‌برم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند اگر راهی تیم دیگری شود به یک بازیکن ثابت تبدیل خواهد شد؟ گفت: بله خودم هم همین فکر را می‌کنم و شاید خیلی از تیم‌های ایرانی باشند که آمادگی جذب مرا داشته باشند، اما من در یک باشگاه بزرگ عضویت دارم و  به این مسئله افتخار می‌کنم.