اخرین وضعیت استقلال در نقل و انتقالات

مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان در فصل نقل و انتقالات جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد های بازیکنان فعلی را در دستور کار قرار دادند.

استقلالی ها پس از جذب قائدی، حیدری و نجفی جذب بازیکنان کلیدی همچون بیت سعید ، شهباززاده و داریوش شجاعیان را انجام دادند.

همچنین مسئولان نقل و انتقالات تمدید قرارداد روزبه چشمی، امید نورافکن، جابر انصاری، مجید حسینی و امید ابراهیمی را نیز در دستور کار قرار دادند.

به این ترتیب در حال حاضر تنها تمدید قرارداد برزای، پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، حق دوست، رابسون و بابازاده باقی مانده است.

استقلالی ها در نظر دارند قرارداد رابسون و پادوانی را نیز تمدید کنند و به این ترتیب تمدید قرارداد 5 بازیکن دیگر باقی می مانند که طبق اعلام یک منبع اگاه 2 تمدید دیگر نیز امروز انجام خواهد شد.

 در این بین رابسون جانواریو و پادوانی با اجازه منصوریان تا 30 خرداد به استراحت می پردازند و پس از آن قرارداد های خود را تمدید می کنند.

رابسون و پادوانی هر2 در لیست منصوریان قرار دارند،  تمدید قرارداد پادوانی به زودی انجام می شود و درباره رابسون نیز مدیران استقلال همچنان در حال مذاکره با باشگاه باهیای برزیل هستند.