ابوالقاسم پور: پرسپولیس یک مدافع چپ نیاز دارد

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه و ضرورت تمدید قرارداد با کارلوس کی روش گفت: صعود زودهنگام تیم ملی به جام جهانی روسیه حاصل همبستگی مردم،رسانه ها، بازیکنان و مربیان بود، امیدوارم تیم ملی بتواند در بازی های مرحله گروهی جام جهانی نیز نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

وی افزود: کارلوس کی روش مربی بزرگی است و فدراسیون فوتبال باید برای تمدید قرارداد با این مربی پرتغالی به توافق دست یابد. کی روش سبک نوینی را به تیم ملی کشورمان آورد و خوشبختانه بازیکنان نیز فرامین تاکتیکی او را به خوبی در زمین پیاده می کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران ادامه داد: در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه همه بازیکنان در دفاع و حمله شرکت می کردند اما در اجرای پلن B کمی ضعیف ظاهر شدند، اگر در فرصت باقی مانده تا آغاز جام جهانی بر روی نقاط ضعف تیم ملی کارهای مثبتی صورت گیرد می توانیم در جام جهانی نیز موفق باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: پرسپولیس تاکنون موفق به جذب بازیکنان ارزشمندی شده است، به عنوان مثال شایان مصلح یکی از بازیکنان جوان و آینده داری است که طی روزهای گذشته به جمع شاگردان برانکو اضافه شد اما پرسپولیس برای موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود و برای تقویت خط دفاعی خود باید قطعا یک مدافع چپ دیگر نیز جذب کند.

ابوالقاسم پور در پایان در مورد میزبانی تیم پرسپولیس از الاهلی عربستان در کشور عمان خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط آب و هوایی تاجیکستان برای تیم های ایرانی مناسب تر بود اما بازیکنان پرسپولیس تجربه بازی در عمان را دارند و در دیدار با الاهلی باید به دور از هر گونه حاشیه، به دنبال کسب پیروزی و صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا باشند.