امامی فر: هدف ما بازی با پرسپولیس در سوپر جام است
علیرضا امامی‌فر درباره حضورش در کادرفنی تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: از روز گذشته کارم را به صورت رسمی در تیم نفت شروع کردم. من تیم خونه‌به‌خونه قرارداد داشتم اما با توجه به رفاقت کریمی با مسئولان این تیم آنها به من اجازه دادند که به کادرفنی نفت اضافه شوم.
 
وی ادامه داد: کارمان در نفت بسیار دشوار است اما معتقدم که فوتبال و مربیگری چالش است. ما وارث تیمی هستم که قهرمان جام حذفی شده و از نظر فنی خوب بوده فقط کمی مشکل مدیریتی داشته که با حضور مدیران و اسپانسرهای جدید هم مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد یارگیری این تیم هم گفت: خود علی‌آقا در این مورد اظهار نظر می‌کند اما به نظرم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. ما فرصت کافی برای آماده سازی نداریم و با بدنسازی فشرده‌ای که انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم خودمان را در شرایط آرمانی قرار دهیم.
 
امامی‌فر افزود: فعلا اولین هدف ما بازی با پرسپولیس در سوپر جام است، فکر می‌کنم بعد از هفته پنجم لیگ هم تعطیلات داریم که این می‌تواند به تیم ما کمک کند. ما باید گام به گام پیش برویم و فعلا نمی‌توانیم خیلی دید وسیعی داشته باشیم. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا دستیار اول علی کریمی است، خاطرنشان کرد: نه من و نه علی‌آقا خیلی به این مسائل توجهی نداریم. خودم هم فقط می‌خواهم به علی آقا کمک کنم.