واکنش لژیونر ایرانی به احتمال همبازی شدن با مهاجم پرسپولیس

مسعود شجاعی به سایت خبری باشگاه پانیونیوس آتن گفت:  احساس فوق‌العاده‌ای از بازگشت به نیوازمیرنا دارم. هر چند  هوا بسیار گرم است اما همه چیز خوب پیش‌ می‌رود.

شجاعی درباره تمدید قراردادش با تیم پانیونیوس گفت: قرار است امروز (دوشنبه) مدیر برنامه‌هایم به آتن بیاید  و روند رسمی تمدید قرارداد به پایان برسد. این اتفاق مشابه برای احسان حاج‌صفی نیز رخ می‌دهد. حاج‌صفی اولین قرارداد خود را به همراه سرمربی با باشگاه پانیونیوس منعقد می‌کنند.

ملی‌پوش ایرانی درباره انتقال سومین بازیکن از کشورمان به پانیونیوس (مهدی طارمی) اظهار داشت: نمی‌دانم. برای من صحبت کردن در این زمان سخت است. طارمی در حال مذاکره با باشگاه پرسپولیس جهت آینده‌اش است. نمی‌دانم چه پیشنهادی مدیران به او خواهند داد. باید صبر کنیم و ببینیم.

شجاعی درباره فصل پیش‌روی تیم پانیونیوس گفت: فکر می‌کنم دوباره تیم خوبی خواهیم بود. نه این که بهتر شویم. ما بازیکنان خوبی را داریم که جذب پانیونیوس شدند. نگاه مثبتی به فصل آینده دارم. ما با پانیونیوس می‌توانیم به چیزهای بزرگی دست پیدا کنیم.

هافبک تیم پانیونیوس درباره لیگ اروپا هم خاطرنشان کرد: فکر می کنم به اولین بازی برسم. البته این مسئله به سرمربی تیم پانیونیوس بستگی دارد. هنوز 10 روز فرصت داریم. فکر می‌کنم به طور مطلق آماده کمک به تیم پانیونیوس در اولین بازی اروپایی‌ام شوم.