گلایه یک عضو فدراسیون فوتبال از وزیر ورزش

عبد الکاظم طالقانی درباره وضعیت مالی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اصلا اوضاع مالی فدراسیون خوب نیست. دولت حداقل باید در رابطه با تیم‌های ملی به ما کمک کنند. این تیم‌ها برای این کشور هستند و باید مسئولان ذی‌ربط به فدراسیون فوتبال کمک کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان بودجه تایید شده فدراسیون را پرداخت کرده؟ گفت: وزارت ورزش به تعهدات خود به صورت تمام و کمال عمل نکرده و فکر کنم تاکنون مبلغ ناچیزی پرداخت شده است. دولت علاوه بر پرداخت بودجه باید کمک‌های خود را هم به فدراسیون فوتبال انجام دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود مزایده تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر انجام نشده است گفت: قرار نیست مزایده‌ای انجام شود. هنوز قرارداد قبلی اعتبار دارد چرا که فسخ قرارداد کامل نشده است. درست است آن‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند اما قرارداد تاکنون فسخ نشده و قرارداد آن شرکت با سازمان لیگ، سه ساله است.

طالقانی همچنین استعفای امیر عابدینی را نهایی دانست و گفت: او استعفای خود را به هیات رییسه داد و به صورت کامل از سازمان لیگ رفته است. در حال حاضر هم یک خانم به جای او امور بازاریابی را انجام می‌دهد.