در مهمترین دیدار هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال لیورپول موفق شد در استمفورد بریج میزبان خود چلسی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش سایت گل، در این دیدار ویلاس بواس رائول میرلس و فرناندو تورس دو بازیکن اصلی خود را از ابتدا روی نیمکت قرار داده بود و دیدیه دروگبا مهاجم خود را در ترکیب ثابت به میدان فرستاده بود. از طرف دیگر نیز کنی دالگلیش در یک اقدام تعجب برانگیز مکسی رودریگس و کرگ بلیمی را با هم در ترکیب به میدان فرستاده بود.

در دقیقه ۳۴ بازی مکسی رودریگس روی کار تیمی لیورپول و حرکت لوئیس سوارس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و آن را به تور دروازه پتر چک چسباند.

نیمه نخست بازی با برتری لیورپول به پایان رسید. اما در نیمه دوم چلسی تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد و در نهایت روی حرکت فلورن مالودا و پاس در عرض او در محوطه جریمه دنیل استاریج توپ را درون دروازه لیورپول قرار داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

اما این پایان کار نبود و گلن جانسون مدافع پیش تاخته لیورپول در حالی که سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود روی ارسال درک کویت گل دوم قرمزها را به ثمر رساند و حکم دومین شکست خانگی پیاپی چلسی را امضا کرد. در ۹ سال اخیر چلسی هیچگاه در دو بازی خانگی پیاپی شکست نخورده بود.