سه تفنگدار پرسپولیس: با طارمی شوخی کردیم

کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده که تکلیف‌شان روشن است. این دو در دو سال گذشته با یکدیگر هم‌اتاق بوده‌اند اما علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس دیگر بازیکنی است که به جمع کمال و فرشاد اضافه شده است. این سه بازیکن در اردوی اوکراین با روحیه و انگیزه بالایی حاضر شده و با تمام وجود تمرین می‌کنند. شنیدن تازه‌ترین حرف‌های سه تفنگدار پرسپولیس خالی از لطف نیست.

احمدزاده: کمال نمی‌آمد به ما خوش نمی‌گذشت!

اصولاً این فرشاد احمدزاده جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی است که همه چیز را به شوخی می‌گیرد و کمتر حرف جدی می‌زند. وقتی از او درباره اردوی اوکراین می‌پرسیم می‌گوید: بدون کمال به ما خوش نمی‌گذشت. اگر او نمی‌آمد سخت بود. وی ادامه می‌دهد: حالا با خیال راحت می‌توانم توی اتاقم در هتل استراحت کنم چون یکی هست که برایم میوه پوست بکند!

وقتی از احمدزاده در مورد شوخی عجیب با مهدی طارمی و اینکه گفته «اگر برود پرسپولیس پنالتی‌زن ندارد» نیز توضیح می‌دهد: همه ما مهدی طارمی را دوست داریم و من یکی هم خیلی با او شوخی می‌کنم. دیدید که خود مهدی هم شوخی بچه‌ها را لایک کرد. همان‌طور که با کمال شوخی می‌کنم با مهدی هم شوخی دارم و بقیه بچه‌ها هم به خاطر همین سر به سر او گذاشتند. این نشان‌دهنده جو صمیمی در پرسپولیس است. ما همه دوست داریم مهدی برگردد و کنارمان باشد اما به هر حال او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و به تصمیمش هم احترام می‌گذاریم.

کامیابی‌نیا: راحت‌تر از قبل تمرین می‌کنم

کمال کامیابی‌نیا پس از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت حالا در تمرینات هم با احتیاط کار می‌کند. او در جواب شوخی فرشاد احمدزاده می‌گوید: فرشاد است دیگر... هر کاری ‌کنی باز همین است. همه بچه‌های تیم می‌دانند چه کسی برای آن یکی میوه پوست می‌گیرد. شماره 11 پرسپولیس ادامه می‌دهد: از شوخی گذشته فرشاد مثل برادرم است و اگر او نباشد واقعاً تحمل کردن فشار تمرینات، اردو و دوری از خانواده سخت است. فرشاد با شوخی‌هایش کاری می‌کند که ما راحت این مسائل را تحمل کنیم و خوشحالم هم‌اتاقی خوبی مثل احمدزاده دارم. کامیابی‌نیا در پایان می‌گوید: با تمام وجود در اوکراین تمرین می‌کنم تا به بازی مرحله یک‌چهارم نهایی آسیا مقابل الاهلی عربستان برسم.

علیپور: می‌خواهم امسال سال من باشد

آن‌طور که از اوکراین خبر می‌رسد علی علیپور هم یکی از بازیکنان باانگیزه پرسپولیس است که با انگیزه و پشتکار فراوانی تمرین می‌کند. خودش می‌گوید: امسال نقشه‌های زیادی در سر دارم. می‌خواهم سال، سال من باشد و به همین خاطر بیشتر از گذشته تمرین می‌کنم چون می‌دانم برانکو یک مربی حرفه‌ای است که حق را به حق‌دار می‌دهد. علیپور اضافه می‌کند: ما تیم خوب و یکدستی داریم. هافبک‌های تکنیکی و سر حالی هم داریم و از آن گذشته تاکتیکی و با برنامه بازی می‌کنیم. همین مرا امیدوار می‌کند که امسال جور دیگری بازی کنم و در فصل چهارم حضورم در پرسپولیس می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم و به قول معروف نقشه‌های زیادی در سر دارم.