بازیکن ملی پوش در لیست فروش استقلال؟!

سرور چپاروف که در نیم فصل با قراردادی به ارزش 500 هزار دلار به استقلال پیوسته بود، بعد از نیم فصل دوری از جمع بازیکنان استقلال روز شنبه بعد از جلسه با رضا افتخاری برای اجرای ادامه قرارداد خود به توافق رسید.

قرارداد چپاروف برای فصل جدید 350 هزار دلار ارزش دارد و تا پایان لیگ هفدهم اعتبار دارد اما به نظر می رسد استقلالی ها از اعلام این خبر که با این بازیکن به توافق رسیدند، موضوع دیگری را دنبال می کنند.

لیست بازیکنان بالای 23 سال استقلال با اضافه شدن مجتبی جباری به عدد 19 رسید و حالا چپاروف بیستمین بازیکنی است که در این لیست حضور دارد و قطعا استقلالی ها باید حداقل دو بازیکن را برای شروع لیگ از جمع بازیکنان خود خارج کنند که در این میان با توجه به حضور جباری، شجاعیان و اسماعیلی این هافبک ازبک با توجه به دیر اضافه شدن به اردوی استقلال و البته حاشیه های پیشین شانسی برای بر تن کردن پیراهن استقلال ندارد.

با این وجود اما استقلالی ها ترجیح دادند تا فعلا این بازیکن را به تمرینات خود اضافه کنند تا با تثبیت شرایط این بازیکن، با مشتریان او وارد مذاکره شوند. سپاهان یکی از مشتریان جدی این بازیکن است اما با توجه به حواشی رخ داده پیش از این میان مدیران دو باشگاه و البته مصاحبه صریح منصوریان مبنی بر عدم واگذاری این بازیکن به تیم های لیگ برتری فوتبال ایران، انتقال چپاروف به جمع شاگردان کرانچار، گره ای است که به این زودی ها باز نخواهد شد.

استقلالی ها اما بعد از یک ماه کش و قوس موفق شدند مواضع خود در پرونده چپاروف را تثبیت کنند و حالا به عنوان مالک این بازیکن آماده گوش دادن به پیشنهاد های دیگر باشگاه ها هستند تا شاید با دریافت مبلغ رضایت نامه این بازیکن بخشی از هزینه های خود را جبران کنند.